avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

h 0:00 km/h:
Maks. pr.: km/h
Rower:BULLS

LESKOWIEC...czyli jestem hardkorem!;)

Niedziela, 4 czerwca 2017 · dodano: 04.06.2017 | Komentarze 5

Jaworzno-Chrzanów-Zator-Andrychów-Rzyki-LESKOWIEC 920mnpm-Andrychów-Zator-Chrzanów-Jaworzno

Spontan hehe...tego naprawdę nie planowałem!.Dzisiaj nie miałem ochoty na szosę,chciałem się nieco odstresować na góralu po okolicznych wertepach,a tu taka jazda!.Coś mi strzeliło do łysego łba,szybka decyzja i już jestem w Andrychowie.Jeszcze szybszy telefon do Kuby czy aby coś dzisiaj nie kręci...
Kręci ofkors!,no kurwa On zawsze kręci! Właśnie wybierał się w teren.Ach,ach, cóż za zbieg okoliczności,nawet ten Leskowiec mieliśmy wstępnie w planach,no ale aż tak być wycioranym po szlakach z kamorami to już nie planowałem,ani nawet nie przypuszczałem że mój Bullsik sfatygowany z osprzętem nadszarpniętym codziennym użytkowaniem po miejskich wertepach i oponami łysymi niczym głowa zinedina zidana da radę...;)
Daliśmy radę...
Takie widoki!  Po prawej i na wprost hehe.Leskowiec gdzieś za dachem po lewej:)Gdzieś na szlaku pod góręKuba...nazwiska nie podam bo brzydkie jak i On hłehłePadalec.Gadzina taka...Leskowiec.Kuba browara postawił...Następnym razem obiad z deserem proszę jeśli będziesz taki chętny znowu...;)Zdobywam  góry.Takie klimaty tylko w górach:)Polanka na Leskowcu.Widoki dzisiaj średnie,ale przy lepszej przejrzystości powietrza widoki dupę urywają.
Kuba jest cholernie fotogeniczny,nie tylko na tej fotce.Nie wiem czy robi to specjalnie,czy z tym się urodził,ale każda fota z tym osobnikiem dobrze wygląda:)O proszę takie porównanie...jestem szczupły a tu wyglądam jak grubas na chudych nogach heheZjazd...Zjazd...Gleba...a ten dalej jedzie i podjeżdża podjazdy i zjazdy niezjeżdząlne i niepodjeżdzalne:))To był udany dzień.Cały,zdrowy,ujechany,wygadany,A na koniec dostałem zgubiony dowód osobisty 2 tyg temu od przesympatycznej pani w sklepie przed Zatorem z nieprawdopodobnym dekoltem...
Dowód już nieważny,czekam na nowy:)

Pozdro Kuba i do następnego!.Na szosie...

| 20:33 niedziela, 4 czerwca 2017 | linkuj koleżanka wspomniała coś, żebyśmy jej miejsce w kotle zrobili ;)
| 20:13 niedziela, 4 czerwca 2017 | linkuj ahahahahhahahahahahahaha :D
| 20:07 niedziela, 4 czerwca 2017 | linkuj k4r3l nie wiem o co Tobie chodzi z tym kaskiem,Chustę miałem i nie grzało w głowę...:)A co do tej antykościelnej niedzieli liczę że obaj spotkamy się kiedyś w kotle ze smołą wspominając wspólne rajzy popijając browara...;)

Grześ...uważaj na zjazdach,aby Ciebie adrenalina nie zgubiła:)
| 19:43 niedziela, 4 czerwca 2017 | linkuj Prawdziwa jazda górska - to się chwali.
Ps.Jadę za dwa tygodnie do Kotliny Kłodzkiej i sam na własnej skórze sprawdzę jak to jest, a powiem że nigdy po górach nie jeździłem - taki ze mnie cwaniak :-)
Piękna wycieczka i piękne widoki Funio.
| 19:37 niedziela, 4 czerwca 2017 | linkuj ahahahahaha, dobra to była rajza :D ucieszyłbym się z komplementów, gdyby je rzucała jakaś hojnie obdarzona blondynka, a w tym wypadku pozostaje mi ów fakt przemilczeć :D dałeś radę Tomasz, tylko następnym razem ultimatum: bierzesz kask albo jedziesz sam ;) bardzo fajna antykościelna niedziela wyszła :DDDDD

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa serwu