Rower:BULLS

WTR...

Wtorek, 19 września 2017 · dodano: 20.09.2017 | Komentarze 3

...czyli Wiślana Trasa Rowerowa.
Wypad z osobnikiem znanym mi z imienia i nazwiska,ale nie podaję personaliów ,bo zagroził mi procesem za szkalowanie go  i obrażanie w internetach hehe.Z resztą znamy się tyle lat że już nawet po imieniu sobie nie mówimy...:)

WTR to projekt wytyczenia i oznakowania trasy z Wisły do ujścia do Bałtyku.Nam najbliżej było wbić się przed Oświęcimiem w stronę Krakowa.Rewelacyjny kawałek ,większość traski wałami przeciwpowodziowymi,asfalt,trochę szutru,cisza,spokój i rozprawy filozoficzne o życiu i egzystencji hehe Przed Krakowem troch pobłądziliśmy,gdyż jakaś kobieta płci żeńskiej,niepytana wskazała nam zły kierunek.Chciała dobrze ,a wyszło jak zwykle to bywa z babami...;)
Ale za to przypadkiem natrafiliśmy na budę z burgerami i innym syfem dla pracowników korporacji na obrzeżach Krakowa.Ku.wa!,do tej pory pali mnie zgaga:\Powrót improwizowany ,z trzema próbami przedostania się na drugą stronę Wisły promem.Wszystkie nieczynne,a my w końcu dojechaliśmy do mostu:)
Jest plan i projekt,aby tym razem ruszyć z tego samego miejsca,ale w drugą stronę,do Wisły.Zobaczy się...

Pozdro i do następnego leszczu!