Rower:Ridley

Ridley reaktywacja...

Czwartek, 16 listopada 2017 · dodano: 16.11.2017 | Komentarze 4

Pierwszy raz na Redley'u od czerwca tego roku,gdy zaliczyłem glebę,co skończyło się pobytem w szpitalu:(

Jednak jakaś blokada w głowie została,bo na szosie od tamtego czasu byłem dwa razy i to na Meridzie.Bynajmniej jednak na góralu pojeździłem do tej pory nawet w ekstremalnych górskich warunkach:)
Test nowych kółek i decyzja co by wreszcie więcej poszosować...:)
Wykręciłbym nieco więcej kaemów,ale byłem nieco zamulony po nocnej zmianie w robocie.

debeściak | 19:17 sobota, 18 listopada 2017 | linkuj Anoda już schodzi po pierwszych km,ale to było nieuniknione.Potem koła nabiorą szlachetności hehe
nedvet
| 14:04 piątek, 17 listopada 2017 | linkuj teraz ridley nabrał wyglądu!
Lama | 12:07 piątek, 17 listopada 2017 | linkuj Paaanie, po 300km zejdzie anoda z powierzchni hamowania, poza tym sexowne. Chyba nowe rekordy na bukowskiej się szykują hehe
| 20:31 czwartek, 16 listopada 2017 | linkuj Piękny rower

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa spluw