avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Zarażony cyklozą:)

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 08.05.2011 | Komentarze 5

Dzisiaj tylko z Piotrem bo Michał jest na "zielonej szkole".Objechaliśmy zalew Dziećkowice dookoła.Ten mały kolo (6 lat)ma dużo entuzjazmu i chęci do kręcenia.Chyba go zaraziłem...:))Trochę mu podrasowałem ten chiński produkt roweropodobny i zamontowałem zębatkę(26T)ze starej kasety SRAM-a.Teraz śmiga w terenie aż miło!:)

Tak na marginesie:całkiem niezłe foty z telefonu:)
Kategoria z synami

| 21:30 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj ?
mieciolagosz
| 12:42 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Czy syn to tata...

| 19:25 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj To tylko naklejka:)
nedvet
| 18:12 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj mbike to polska firma i jak dla mnie robią całkiem niezły sprzet http://www.mbike-rowery.pl :)
daniel3ttt
| 07:17 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Ja z moimi chłopakami tak będę mógł dopiero za kilka lat (1 i 3L).
Na razie to muszę kombinować z czasem żeby pogodzić rower, rodzinę i pracę. W tym tygodniu sporo spraw na głowie i jak gdzieś wyskoczę to wcześnie rano lub po pracy jak uda się wcześniej skończyć.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zawsz