avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

To nie tak miało być...

Niedziela, 15 maja 2011 · dodano: 15.05.2011 | Komentarze 6

Jaworzno-Alwernia-Balice-Zabierzów-Krzeszowice-Chrzanów-Jaworzno

...a miało być ciepło,słonecznie,rower szosowy i 200 km.Cały tydzień piękna wiosna,a dzisiaj wiatr,chłód i deszcz:(.Ale nic to! Umówiłem się z Jaśkiem (Janusz507)na wypad na góralach do Zabierzowa. Nie bez powodu-odbył się tam maraton rowerowy po dolinkach podkrakowskich.Piękna i trudna trasa.Kiedyś ją przejechałem z Przemkiem (nedvet).Niestety wiatr i deszcz zmusił nas do powrotu w zacinającym deszczu do Jaworzna.

Piękny las w okolicach Tenczynka.

Proszę mi nie siedzieć na kole!:)

Jasiek!-wciągnij brzuch:)-ludzie patrzą:)))

Zwykle to piękny widok na Beskidy, ale przy tym deszczu to nawet nie widać samolotu startujacego z Balic,który próbowałem uchwycić:)

Start maratonu.

Napięcie rośnie...

Przerwa na reklamę:)
A potem start:)

Bez komentarza:)))

Zimno, mokro i głupia mina na bloga:)

A w domu tylko pies mnie przywitał!:((
Zimno 8st/C-idę napalić w piecu:))