avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

meeting u Niradhary i Kajmana-part 1

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 05.06.2011 | Komentarze 13

Super impreza zorganizowana przez Elę i Piotra z Kobiernic.Byłem tam z synem Michałem i jemu bardzo się podobało:)A wiadomo że dzieci są wymagajace i byle czym się nie zadowolą:))Myślę że inni uczestnicy fajnie opiszą spotkanie,ja tylko dodam wątpliwej jakości fotki z telefonu:))

Opis linka

Kategoria integracja

anwi
| 07:02 środa, 8 czerwca 2011 | linkuj Miło było spędzić z Wami ten czas. Pozdrawiam.
shem
| 22:44 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Zdjęcia mimo iż z komórki, świetnie oddają klimat spotkania :-)
krzara
| 05:14 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj funio, mój syn Paweł jest 36 lat młodszy ode mnie i wspólne z nim rowerowe wypady czy zawody to dla mnie cudowne chwile. Możesz być dumny z Michała. Świetnie uchwyciłeś klimat meetingu na zdjęciach nawet wyszedł mój autocamp - Nubirka.
robd
| 21:02 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Świetnie, że byłeś. Cieszę się ze mieliśmy okazję się poznać.
Nefre
| 19:16 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj SUPER IMPREZKA:))))
vanhelsing
| 19:14 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Nieźle, nieźle. Ja niestety od środy codziennie w pracy :(
Autochton
| 18:12 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Nie zapomnij, że masz u mnie i u Kuby jeszcze po piwku :) Pozdrowienia!
| 15:22 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Fakt-laptopa już ma:)
Kajman
| 14:51 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Fakt, Michał jest dzielny, niewiele dzieciaków w tym wieku dałoby radę zrobić taką trasę jak on. Spokojnie nadaje się na bikestats:)
niradhara
| 14:28 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Koniecznie namów Michała, żeby się zarejestrował na Bikestats!
Ilona
| 06:49 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Cieszę się, że mogłam Cię poznać. Pozdrawiam
Kajman
| 21:13 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Oj ta burza dzisiaj nawywijała, będziemy ją długo pamiętać. Dzięki, że przyjechaliście, pewnie jeszcze nie raz się zobaczymy:)
| 16:43 niedziela, 5 czerwca 2011 | linkuj Zostałeś czy wróciłeś ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa brodk