avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

meeting u Niradhary i Kajmana-part 2

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 06.06.2011 | Komentarze 7

Jaworzno-Oświęcim-Porąbka-Oświęcim-Jaworzno

W niedzielę rano musiałem zawieżć Michała do Jaworzna.W południe pojechałem szosą na spotkanie z ekipą która już była w trasie.Niestety w Porąbce złapała mnie burza i prawie godzinę czekałem na przystanku aż przejdzie.A w oddali nadciągała kolejna przed którą uciekałem aż do Jaworzna.Efekt taki że wyszła fajna średnia,ale niestety nie pożegnałem się z ekipą,no i wyszedłem na buraka:(( POZDROWIENIA

Kategoria integracja

shem
| 22:46 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Średnia niezła, szybko uciekałeś przed burzą. Do zobaczenia na trasie :-)
| 07:34 wtorek, 7 czerwca 2011 | linkuj Rany!!-ale byłem zły!:(((
czecho
| 16:13 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Niezły kawałek drogi zrobiłeś, żeby wrócić a burza siła wyższa namieszała wszystkim okropnie.
Pozdrawiam.
Kajman
| 14:26 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Nie szkodzi. Podziwiam Cię, że dotrzymałeś słowa i przyjechałeś na rowerze. Jak było wszyscy wiedzą. Czegoś takiego dawno nie było:(
Lepiej się witać niż żegnać. Do następnego:)
niradhara
| 14:25 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj Nie wyszedłeś! Wiemy jaki był plan. Serdecznie pozdrawiam i dzięki za udział w imprezie :)
angelino
| 14:13 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj jaki burak, jesteśmy Ci wdzięczni, że zrobiłeś co się dało, żeby się z nami zobaczyć :-)>, a my przecież wiemy jak było!
benasek
| 13:25 poniedziałek, 6 czerwca 2011 | linkuj O kurka wodna... jak ja i reszta Wielkopolski czeka na taki deszcz!
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zybko