avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Tak bardzo mi się chciało...

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 30.06.2011 | Komentarze 12

Jaworzno-Oświęcim-Bielsko Biała-Miedzybrodzie Bialskie-Oświęcim-Jaworzno

...ale już jestem zaspokojony.Zrobiłem to sam,trwałoto ponad cztery godziny i było bardzo przyjemnie;)Zacząłem spokojnie,potem coraz mocniej i mocniej...,zrobiło się bardzo przyjemnie;)Trochę już mokry szczytowałem na przełęczy Przegibek(663mn.p.m.)-zaczęło padać:))Potem faza rozlużnienia na zjeżdzie do Międzybrodzia B.,powrót do rzeczywistości w ulewnym deszczu:(

Jeśli ktoś choć przez chwilę pomyślał o czymś innym niż rower,to chyba ma problem:)
A może to ze mną coś nie tak:)))

Gdy dojechałem do domu,wyszło słońce:)Tak bywa...

robin
| 21:34 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Kurtka przeciwdeszczowa to teraz podstawa! Ja swoją wiozłem nie potrzebnie, ale gdybym jej nie miał to pewnie byłaby ze mnie masakra :-)
Nefre
| 20:18 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Ładny dystans:)))) No i opis też fajny:))))
| 17:51 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Funio-pogniewaleś się na kask :)
angelino
| 17:11 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj ... i było bardzo przyjemnie! A mgły cudne.
Kajman
| 07:40 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Podziwiam samozaparcie. Była przecież ściana wody!
anwi
| 05:59 piątek, 1 lipca 2011 | linkuj Dla mnie to abstrakcja, taka prędkość średnia w takim terenie. Ze zdjęć najbardziej podoba mi się autoportret w deszczu, w odblaskowej kurtce, po oczach widać, że się działo:)
nedvet
| 20:59 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj a Przegibek dalej na mnie czeka:)
robd
| 20:56 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj To się nazywa hart ducha.
marusia
| 17:37 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj A ja -zmieniając temat -napiszę, że ostatnie zdjęcie jest bardzo klimatyczne :)
| 11:55 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Widać że bardzo Ci się chciało :)
Yacek
| 10:43 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj No ale żeby "szczytować" w takim miejscu. Wiem, wiem, mam problem
shem
| 10:37 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Kolejny wpis, w którym czytam, że padało a po powrocie do domu wyszło słońce...
Dobrze, że wypromieniowałeś z siebie wewnętrzne napięcie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pobie