Nocne manewry...

Sobota, 16 lipca 2011 · dodano: 17.07.2011 | Komentarze 8

Jaworzno-Olkusz-Rabsztyn-Olkusz-Jaworzno
...po lasach.
Nemo-jako główny organizator,wyciągnął część ekipy z"Jaworznickiego Forum Rowerowego"na nocną jazdę pod zamek w Rabsztynie.Impreza już cykliczna,mało co nie wypaliła,bo do 19 00 lało jak cholera:( Ale wypogodziło się i o 22 00 z centrum,terenem,ruszyła ekipa do Rabsztyna. Do naszego męskiego,szemranego towarzystwa,dołączyły też dwie odważne dziewczyny,Ewa i Ania.Bez żadnego respektu,ruszyły w błotnistą trasę
nie zwracając uwagi na nasze"samcze"popisy,dające upust testosteronowi z buzującą w głowach adrenalinie:)
Dzięki takiemu żeńskiemu towarzystwu,impraza nabrała charakteru bardziej kulturalnego;)Było "ęł",ął"i wszyscy chcieli nieść pomoc-niepotrzebnie bo dziewczyny świetnie się spisały.Ania miała nawet kraksę z Januszem,ale szybko się pozbierała a Janusz tylko jęczał i narzekał...Taka z Niego "baba":)))
Oto ważniejsze wydarzenia:Dwa zerwane łańcuchy,zbieranie opału,ognisko,kiełbaski,piwo,wspomniana kraksa i masa błota i śmiechu:)))

[/img]

Fotki z telefonu,ale naprawdę świetne zdjęcia robi"Nemo"Warto zajrzeć na jego blog:)
Pozdrawiam.
Kategoria integracja

shem
| 14:17 środa, 20 lipca 2011 | linkuj Wystarczą panie w towarzystwie i już panowie wiedzą co to kultura, hehe :)
daniel3ttt
| 09:51 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Kiedyś spałem na zamku w namiocie ale to był jeszcze przed renowacją.
niradhara
| 20:13 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Aż pozazdrościłam ;)
Kajman
| 19:03 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Terenem? Mocne dziewczyny:)
angelino
| 18:27 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Kapitalnie! balanga do rana w najlepszym stylu, bardzo kulturalnie. Fantazja .... No, czasem buzinki zaspane jakby ... ładnie się bawicie!!!
robd
| 15:49 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Świetna impreza. A jazda w takiej dużej grupie na pewno wesoła była ;)
| 11:35 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj Ot co!:)))
efff
| 10:16 niedziela, 17 lipca 2011 | linkuj No nie mów, że aż tak musieliście się powstrzymywać:D przecież my 'swoje chopy" jesteśmy:) Nie bez powodu chyba Janusz co chwilę mówił do nas per Chopie:D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nosic