Połowa lipca...

Niedziela, 17 lipca 2011 · dodano: 18.07.2011 | Komentarze 5

...a Piotr i Michał pierwszy raz w tym roku bawili się nad wodą.Tak to jest jak się pracuje często popołudniami,a jak się trafi coś wolnego to pogoda się ze...psuje:(
Co ciekawe,spytałem się ich,gdzie chcą jechać,na Sosinę czy Dziećkowice?-a oni na to że tam gdzie dalej! He,he,moja ciężka praca nie poszła na marne:))Trochę za długo zabawiliśmy nad wodą,bo dołożyłbym 20 km i wiem że spokojnie by to objechali:))W drodze powrotnej wpadliśmy nad kamieniołom na Pieczyskach gdzie jacyś szaleńcy się kąpali:(-przynajmniej wodę mają czystą,bo na Sosinie przy takiej masie ludków różnie to bywa:((Chłopaki zadowoleni,a ja...
...zaczynam tęsknić za "szosą":)
Może w tym tygodniu...

Opis linka

Kategoria z synami

shem
| 14:09 środa, 20 lipca 2011 | linkuj Ten kamieniołom wygląda jak krakowski Zakrzówek. Świrów wszędzie pełno.
Nefre
| 20:46 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Fajne widoczki, u chłopców na twarzach widać zadowolenie:)))
Yacek
| 11:24 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Dobrze że chłopcy chcą jeździć i daje im to sporo frajdy.
efff
| 08:09 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj No to widzę, że patrzyliśmy na tych szaleńców z tego samego miejsca:D A na Sosinie też przejeżdżałam ta ścieżką. Nie wiem jak to się stało, że się nie spotkaliśmy:)
Kajman
| 07:35 poniedziałek, 18 lipca 2011 | linkuj Chłopcy zadowoleni:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emkre