Polak-Chińczyk...

Wtorek, 19 lipca 2011 · dodano: 19.07.2011 | Komentarze 5

...dwa bratanki?

Dzisiaj dzień wolnego,planowałem wypad na szosie,ale prognoza pogody była nieciekawa,więc zabrałem się za dawno odkładaną robotę,czyli układanie terakoty na schodach.Jednak pod wieczór pojechałem nad zalew Dziećkowice z Piotrem i Michałem.
Na kąpiel było za późno,ale spotkaliśmy ojca Chińczyka z córka,która to chodzi do przedszkola z Piotrem,i to nie ona jedna,bo jest jeszcze drugie chińskie dziecko w grupie mojego syna.
Piotr mówi że "Juan" i"Jaja"są fajne i coraz lepiej mówią po polsku:)
Wyjaśniam że w Jaworznie powstało Chińskie Centrum Handlowe,stąd obecność Chińczyków.
Sam nie wiem,co o tym myśleć...

Kategoria z synami

angelino
| 11:18 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj fatalnie by było gdyby ich nie było, bo to by było kompletne byle gdzie ...
daniel3ttt
| 20:55 środa, 20 lipca 2011 | linkuj zaproś ich na bika i zapodaj jakąś setkę:) zobaczymy czy wytrzymają:)
shem
| 14:06 środa, 20 lipca 2011 | linkuj Jak to co masz myśleć, zaproś ich na wódkę :-)
daniel3ttt
| 20:34 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj U mnie w Cieszynie też wybudowali chińskie market Xuri. W Czeskim Cieszynie za to pełno Wietnamców.
| 18:54 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj No to będą się parki mięszać :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wiata