avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Dolce vita...

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 5

...czy jakoś tam:))

Wakacje się kończą,pogoda dopisuje,trzeba korzystać-bo już za miesiąc będziemy rozpalać w piecach:))
Wypad nad zalew Sosina.

Mógłbym tak leżeć bez końca,ale nawet na tą gazetą trzeba zarobić.Dzisiaj do pracy na 22 00...
Kategoria z synami

robd
| 09:49 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Widzę, że podoba Ci się leżenie na trawce ostatnio.
angelino
| 19:10 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj no to dobrze Ci tak, że tak dobrze!
vanhelsing
| 21:27 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Widziałem Cię na Sosinie, leżałeś plackiem w cieniu :P Nie poszedłem, bo leciałem na autobus, a wcześniej na kajaczku pływałem. Jutro też Sośka na cały dzień :)
krzara
| 20:54 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj nedvet ma rację. Zacznij trenować triatlon.
nedvet
| 18:51 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj Funio - do wody!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa urozd