Janusz507...

Sobota, 27 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 5

Kolejny dzień nieznośnego upału.A więc trzeba się ochłodzić,najlepiej nad wodą na Sosinie.
Gdy zbieraliśmy się do domu,zaczepił nas jakiś podchmielony koleś,mówiąc że mnie zna...
Zaprosił mnie na piwo,a chłopaków na lody.No i zaczął opowiadać że dużo dobrego o mnie słyszał,że on też lubi jeżdzić na rowerze i jakbym chciał to on chętnie się do mnie przyłączy.
Zapewniał nawet że ma profil na "bikestats"-napisał mi na kartce Janusz507.
Na dobrego bikera nie wyglądał,wyraźna nadwaga,rower byle jaki,widoczne problemy spowodowane chorobą alkoholową...
Bardzo mnie prosił żeby mógł ze mną jeździć,zgodziłem się niechętnie,zastrzegając że najpierw potrenuje kilka tygodni z moim młodszym synem.
No i koniecznie musi odstawić alkohol!:)))
Wymieniliśmy się numerami telefonów,jednak jego numer szybko skasowałem w telefonie,jednocześnie ciesząc się że to wątpliwej przyjemności spotkanie,szybko się skończyło...

;) To takie moje specyficzne poczucie humoru,a Jasiek z reguły nie jest obrażalski...:)))