avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Rekordowy Piotr:)

Niedziela, 18 września 2011 · dodano: 18.09.2011 | Komentarze 11

To największy dystans Piotra w tym roku i w...całym życiu:)

Zmęczony jesteś?-pytam się Piotra.
Nie.
Ani trochę?.
Troszeczkę,jak przyjadę do domu będę jeździł dookoła,żeby przejechać 100 km!:))

Setka to za dużo,ale 20 km więcej przejechałby spokojnie:)

Wypad z Michałem i Piotrem do...

Po tym wszystkim,biegali,grali w piłkę,ścigali się na rowerach!!!
Mój obywatelsko-rodzicielski obowiązek został spełniony,wszyscy zadowoleni,jutro idę na szosę,nic mnie nie powstrzyma...
Kategoria z synami

| 20:35 czwartek, 22 września 2011 | linkuj Dzięki w imieniu synów:)
shem
| 15:24 środa, 21 września 2011 | linkuj Gdybym był w wieku twoich synów byłbym zachwycony taką wycieczką, nawet teraz by mi się podobało tylko zamiast sou kupiłbym coś innego ;-)
krzara
| 17:44 wtorek, 20 września 2011 | linkuj Będąc w wieku Piotra wsadzał mnie tata na ramę swojego roweru. Na stałe miał owinięty kocyk na ramie (nie było linek od przerzutek i hamulca tylnego wzdłuż ramy) tak aby było wygodniej siedzieć. Punktujesz u chłopaków.
daniel3ttt
| 21:12 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Gratulacje dla synów a dla taty za fajną wycieczkę. Zamczysko to dane więzienie dla księżulków.
niradhara
| 18:46 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Gratulacje dla Piotra! Rośnie nam kolejny wspaniały biker :)
Kajman
| 06:44 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Chłopaki się mocno rozkręcają, nic w tym dziwnego, mają to w genach:)
vanhelsing
| 21:12 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Brawo ! Masz silnych i zdrowych synów, wyrosnę na twardych chłopaków ! :)
czecho
| 20:32 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Rozminęliśmy się o jeden dzień. Świetna wycieczka rodzinna.
| 17:39 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Na 15 zdjęciu,bo widze że wgrywasz dalej :)
| 17:36 niedziela, 18 września 2011 | linkuj Gratki dla synów za 50 .Widać na ostatnim zdjęciu co ma synuś po tatusiu :))
Rafaello
| 17:19 niedziela, 18 września 2011 | linkuj No to gratulacje dla Piotra:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ijest