avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Sumienie...

Wtorek, 27 września 2011 · dodano: 27.09.2011 | Komentarze 4

Jaworzno-Wadowice-Sucha Beskidzka-Międzybrodzie B.-Oświęcim-Jaworzno

To był plan na wczoraj,przejechałem nawet kilka km,ale wróciłem do domu bo ruszyło
mnie...sumienie:)
W domu czeka robota,a ja sobie poszedłem pojeździć...
Poczucie obowiązku zwyciężyło,trzeba ostatni raz w tym roku skosić trawę i na- prawić rozgrzebany samochód,zdechł mi el.podnośnik szyby:(
Auto naprawione,trawa skoszona i dzisiaj z czystym sumieniem w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku,pojechałem w góry...

Naprawione:)

Zapora w Świnnej Porębie

Rodzinna wieś Tomasza Adamka

Jezioro Żywieckie

W tle góra Żar

Jezioro Czanieckie

Kobiernice,tu mieszka Ela(Niradhara)iPiotr(Kajman)-pomyślałem że wpadnę z wizytą,ale tak bez zaproszenia trochę głupio...:)
Ale z tego miejsca ślę pozdrowienia:))