avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139777.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Shoping:)

Wtorek, 11 października 2011 · dodano: 11.10.2011 | Komentarze 6

Od wczoraj mam urlop-HURRA!,będę miał więcej czasu na...
...zaległe prace przy domu:(
Ale równowaga musi być między tym co muszę robić,a tym co lubię robić.:)
Mimo paskudnej pogody pojechałem na góralu w stronę Katowic w poszukiwaniu elementu do instalacji C.O.
Objechałem większość marketów budowlanych i nigdzie nie znalazłem tego co chciałem:( Wpadłem też do DECATHLON-a aby poprawić sobie humor dokonując zakupu ocieplanej bluzy na rower:))
Wracając do domu już w Jaworznie zajechałem jeszcze do INSTALBUD-u i JEST!!!,to czego szukałem znalazłem 5 km od domu:)
Zawór trójdrogowy mieszający 1 1/4 cala:))...teraz trzeba to zamontować i... znowu robota:(

Tak na marginesie,rower górski to fajny wynalazek do jeżdżenia po...
...Górnośląskim Okregu Przemysłowym;)

Miałem takie fajne fotki Castoramy,Praktikera,Leroya,śląskich kopalń i kominów...
...ale wszystko przez przypadek skasowałem z telefonu:(

robd
| 18:49 czwartek, 13 października 2011 | linkuj Bluza wygląda extra, zawór też ;)
| 13:08 środa, 12 października 2011 | linkuj Czerwone drogi Danielu,czerwone...
shem
| 22:06 wtorek, 11 października 2011 | linkuj Ja mam tak z częściami rowerowymi. Jeżdżę po całym Krakowie i nie ma. Potem i tak kupuje przez internet.
daniel3ttt
| 21:25 wtorek, 11 października 2011 | linkuj A to jest różowe? :)
anwi
| 17:18 wtorek, 11 października 2011 | linkuj Bluza super :) Na temat zaworu trójcośtam tędy i owędy nie będę się wypowiadać, choć i ja zabrałam się za zaległe roboty domowe, może nie tak ambitne jak to trójcośtam ale równie niepociągające :(
Yacek
| 15:41 wtorek, 11 października 2011 | linkuj Czytając Twój wpis o poszukiwaniu części przypomniał mi się taki tekst z Koziołka Matołka -
"I znów poszedł (pojechał) biedaczysko po szerokim szukać świecie tego, co jest bardzo blisko".

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciwka