avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Brrr...

Niedziela, 23 października 2011 · dodano: 23.10.2011 | Komentarze 5

...zimno:(
Jaworzno-Klucze-Ogrodzieniec-Pilica-Wolbrom-Olkusz-Jaworzno

Ostatni dzień urlopu,wczoraj dużo pracy w domu,nie było czasu na rower.
Dzisiaj chciałem zrobić jakiś fajny dst,niestety mimo optymistycznych prognoz,od rana zimno,brak słońca,wiatr i mgła:(
Liczyłem na ładne jurajskie widoki,a jedyne co widziałem to ładny nowy asfalt między Pilicą a Wolbromiem:)
Choćby dla niego warto było dzisiaj wyjechać;)

A co do prognoz pogody...
Rano o godzinie ósmej,jakiś gość w radiu mówi...10 stopni,słońce,niewielkie zachmurzenie,wiatr słaby...
No to ubrałem się stosownie do takiej prognozy,a co było po drodze,6 stopni,wiatr,zachmurzenie całkowite,zero słońca,mgła:(
No k...a trochę zmarzłem,a może byłem nieodpowiednio ubrany...
Rynek w Pilicy

Genialna trasa między Pilicą a Wolbromiem,warto było:)

Dynio
| 16:40 wtorek, 25 października 2011 | linkuj Faktycznie droga Wolbrom-Pilica to bajka, słychać tylko szum opon.
vanhelsing
| 18:33 poniedziałek, 24 października 2011 | linkuj Muszę sobie ocieplacze kupić i w końcu dupsko ruszyć :/
robd
| 20:24 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Niezły dystans, w ogóle w urlop pokręciłeś nieźle.
Te ich prognozy to można w d... wsadzić. ;)
| 17:49 niedziela, 23 października 2011 | linkuj Szkoda że się nie spotkaliśmy. Ja też zmarzłem :))))
| 16:40 niedziela, 23 października 2011 | linkuj ja się dzisiaj nieubierałęm jak nie nigdy, wyjeżdzam sobie na 900m n.p.m. a tam full słońce i ciepełko :) w radiu dzisiaj rano odwoływali tę prognozę z ostatnich dni (nie wiedziałem, że tak mogą :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzien