avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

TEREN...

Niedziela, 30 października 2011 · dodano: 30.10.2011 | Komentarze 9

Jaworzno-Andrychów-Przełęcz Kocierska-TEREN-Międzybrodzie Bialskie-Oświęcim-Jaworzno

No to pojechaliśmy,ja i Jasiek (Janusz507),dwaj miłośnicy asfaltu i wiatru we włosach,których nie mamy;),w teren,a właściwie w PRAWDZIWY TEREN:))
Najpierw do Andrychowa,gdzie na podjeździe na Kocierz,dołączamy do bikera z Andrychowa który jedzie na Leskowiec,pogaduchy,żarty i takie tam...Pewnie do tej pory zastanawia się,czemu ci dwaj goście przed czterdziestką,są tacy niepoważni;)
No ale,my już tak mamy...
A potem był wspomniany TEREN,czerwony szlak na Kiczerę 827mn.p.m.To właściwie nasz debiut w prawdziwym terenie,nie jakieś tam ścieżki w lesie czy polne drogi,ale prawdziwy TEREN.Zjazdy,podjazdy,błoto i kamienie.
Większość szlaku to właściwie te cholerne kamory,chwilami tak stromo że trzeba prowadzić,albo pod górę,albo w dół.Wiem że są miłośnicy takiego rowerowania,ale my raczej zostaniemy fanami masy bitumicznej:)
Jednak była to fajna odmiana,było wesoło,i fajnym akcentem były też spotykane na szlaku turystki...:)))

Z tego miejsca chcę zaapelować do wszystkich turystów odwiedzających tamte tereny.Jeżeli każdy zabierze ze sobą chociaż jeden kamień,to po paru latach będzie się tam całkiem fajnie jeździć...:)))

Dwa Janusze

| 12:43 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Zazdroszczę wyjazdu
pozdrawiam
nedvet
| 08:23 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Wybraliście złe góry na debiut.... :D
anwi
| 07:31 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Widzę,że turyści nie tylko kamienie, ale i jakieś kwietniki zabierają ze sobą ;)
Humory rzeczywiście Wam dopisywały. Można by się zarazić cyklozą...
Kajman
| 06:34 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Teą wolę asfalt, ale czasami warto trochę terenu zaliczyć:)
czecho
| 22:09 niedziela, 30 października 2011 | linkuj Bardzo ładny widok z tarasu na Przełęczy Kocierskiej :)
Nefre
| 21:33 niedziela, 30 października 2011 | linkuj Znowu ladny wynik...
k4r3l | 19:25 niedziela, 30 października 2011 | linkuj jesteście niezniszczalni! ale z tym terenem to sobie wyobrażam, co musiało się dziać :) no i rada dla turystów bezcenna - chyba zacznę jeździć po okolicy i rozdawać/rozrzucać ulotki propagandowe:) fajnie, że się podobało chociaż trochę :)
piofci
| 18:29 niedziela, 30 października 2011 | linkuj wybraliście idealny dzień na taką wyprawę..w lasach ostatnie chwile kolorowej jesieni;)
| 18:08 niedziela, 30 października 2011 | linkuj Było fajnie,ale wole asfalcik :))))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewacc