avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

COOL!

Poniedziałek, 31 października 2011 · dodano: 31.10.2011 | Komentarze 11

Okolice Jaworzna i Chrzanowa

W czasie wczorajszego wypadu z Januszem w PRAWDZIWY TEREN,wjechałem rowerem do kałuży wielkości basenu o rozmiarach olimpijskich:(.
Janusz patrzy na mój ubłocony rower i mówi:
COOL,wygląda super,nie myj go...
Dzisiaj wyczyściłem tylko napęd i pojechałem takim uje...ym rowerem:\
Pięknie to nie wygląda,ale za to teraz jestem...COOL!:)))

| 16:26 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Dokładnie tak!:)
czecho
| 15:23 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj Mijani rowerzyści pewnie z zazdrością patrzą i wstydzą się swoich czystych, wymuskanych, jakże "niemęskich" pojazdów :) Taki Chuck Norris wśród rowerów :)
| 22:19 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj He,he,wyskrobię!:))
robd
| 20:24 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj Rasowy kolor ma :)
| 18:39 wtorek, 1 listopada 2011 | linkuj ja bym tam mu zaraz na ramie wyskrobał patyczkiem "brudas" :D
tlenek
| 22:40 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Mój zawsze taki jest, ze spodu nie widac koloru ramy. Myłem go aż 3x w tym roku wiec i tak o 2x wiecej niż w zeszłym.
Nefre
| 18:12 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj hihi
completny
| 16:28 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Do mycia!
vanhelsing
| 15:51 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Lubię to ! :D
| 14:07 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Nie myj go,nie będzie rdzy widać :)))
Autochton
| 11:41 poniedziałek, 31 października 2011 | linkuj Twój rower nabrał szlachetnej barwy :) Mój natomiast jest permanentnie ubłocony. Jedynie żywotne części staram się utrzymywać w należytym porządku. Tak czy siak napęd u mnie jest do całkowitej wymiany. Powybijane na zęby, rozklekotany łańcuch, ledwo działające przerzutki, ale to już na nowy sezon zadanie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa