avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

RMF FM...

Poniedziałek, 14 listopada 2011 · dodano: 14.11.2011 | Komentarze 6

...puszcza Dulowska i pałac w Młoszowej:)

Do południa miałem pewną sprawę do załatwienia,niestety nic z tego nie wyszło.Zyskałem jednak kilka godzin wolnego i zupełnie bez planu pojechałem sobie w stronę Krzeszowic.Czasami takie nieplanowane wypady są najciekawsze...:)

Studio filmowe koło Alwerni,właścicielem jest były szef i założyciel RMF FM:)

Puszcza Dulowska

Zespół pałacowo-parkowy w Młoszowej,zwykle przejeżdżam obok na szosie z prędkością światła;),ale dzisiaj wpadłem i nie żałuję.Polecam wszystkim miłośnikom dobrej fotografii:)

| 06:00 piątek, 18 listopada 2011 | linkuj Popisałem się wiedzą,bo ostatni czytałem artykuł o "eremefie":))
piofci
| 21:31 czwartek, 17 listopada 2011 | linkuj wreszcie ktoś prawidłowo podpisał zdjęcie jaj kosmitów ;))
Kajman
| 08:48 środa, 16 listopada 2011 | linkuj Do Młoszowej jakoś nie możemy dojechać mimo, że w planach jest od dawna. Ciekawe miejsce a właściciel budowniczy jeszcze ciekawszy:)
| 09:04 wtorek, 15 listopada 2011 | linkuj Widzę w Tobie znawcę tematu;)
daniel3ttt
| 22:01 poniedziałek, 14 listopada 2011 | linkuj Pałac rzeczywiście "może" się podobać ale...
Tak naprawdę to niezła mistyfikacja, mieszanka stylów i architektoniczny chaos. Typowy przykład wybujałej fantazji budowniczego który chciał nadać swojej posiadłości starożytny charakter:)
Coś z serii przyjrzyj się i znajdź niepasujące elementy:)
anwi
| 18:45 poniedziałek, 14 listopada 2011 | linkuj Byłam w Młoszowej. Bardzo ciekawy pałac, rzeczywiście.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erstw