avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Colnago...

Poniedziałek, 28 listopada 2011 · dodano: 28.11.2011 | Komentarze 8

Jaworzno-Zabierzów-Jaworzno

Tydzień temu odkryłem w Zabierzowie fajny sklep rowerowy.Była niedziela,więc mogłem tylko pooglądać sobie fajne rowerki szosowe przez szybę.Przykleiłem wtedy nos do szyby wystawowej,śliniąc się na widok takich pięknych maszyn:)
Dzisiaj jednak mogłem już sobie podotykać,pogłaskać,pomacać,chciałem nawet polizać,ale właściciel jakoś tak dziwnie patrzył...;)

Po nowym roku zmieniam szosę,a tutaj mają fajne promocje na karbonowe ramy.Może się zdecyduję,no bo to co pomacane ,uważa się za sprzedane...:)

| 11:23 środa, 30 listopada 2011 | linkuj Krzara,MuNk 2 koniecznie na góralu:)
angelino
| 07:18 środa, 30 listopada 2011 | linkuj no to cudowne chwile Cię czekają z tym macaniem ...
krzara
| 19:41 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj Ale MuNK2 na góralu?!
anwi
| 17:37 wtorek, 29 listopada 2011 | linkuj Już samo wybieranie takiego zakupu to wielka frajda, a co dopiero jak go dosiądziesz!
Kajman
| 17:31 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Towar macany należy do macanta!!!
szydlow
| 16:44 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj dojeżdżam do Zabierzowa z przeciwnej strony - sklepik odwiedzę, a czasami kręcę do Jaworzna
pozdrawiam
robin
| 15:32 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Jedna jest ciekawa, a pozostałe też - wszystko zależy od budżetu. Pozdrawiam
nedvet
| 14:08 poniedziałek, 28 listopada 2011 | linkuj Coś Cię niągnie caly czas w strone tego Krakowa:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stkim