avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

ABS...

Poniedziałek, 12 grudnia 2011 · dodano: 12.12.2011 | Komentarze 10

Jaworzno-Porąbka-Targanice-Jaworzno

No i stało się,zaliczyłem pierwszą w tym roku glebę na szosie,bo na góralu już się zdarzało:)
Kilka kilometrów za Jaworznem,mały zakręt,niewielka prędkość, jednak na zakręcie jest tzw."szklanka".No i mam pierwsze w tym roku kolarskie szlify;)

Właściwie to powinienem był się spodziewać śliskiej drogi,bo ostatnio przy codziennych dojazdach samochodem do pracy,ABS stale sygnalizował przy nieco ostrzejszym hamowaniu że warunki drogowe są nieciekawe:(

ABS w rowerze to może nie jest dobry pomysł,ale kontrola trakcji to chyba by się przydała...:)))

Obtartego tyłka i kolana nie będę pokazywał,bo musiałbym zademonstrować nieco intymnych szczegółów (notabene bardzo sexownych;) ),ale zamiast tego mogę pokazać kilka ładnych fotek z Beskidu Małego...

Porąbka

Wielka Puszcza,krótki lecz treściwy podjazd:)

Niewielka przełęcz przed Targanicami

Na dole Andrychów

Samowyzwalacz:)

davidbaluch
| 20:04 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj abs w rowerze to świetny pomysł!
kris91
| 13:50 czwartek, 15 grudnia 2011 | linkuj No to widze ,że nie ja sam się wyglebiłem :D
Jakoś tak jak jest "nas więcej" to tak raźniej ^^
piofci
| 16:50 środa, 14 grudnia 2011 | linkuj gratki za tą liczbę przejechanych km;)
Kajman
| 09:30 środa, 14 grudnia 2011 | linkuj Jak miejsce jest w cieniu to może być lód:(
Też włącza mi się ABS:(
anwi
| 18:48 wtorek, 13 grudnia 2011 | linkuj Niewiasty wolałyby te fotki bez szlifów, nie jesteśmy takie okrutnice ;)
Zdjęcie z Porąbki cudne.
| 22:55 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj Dajesz czadu funio tego grudnia :-)
woody
| 21:14 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj Witaj w klubie szlifiarzy ;)
| 17:52 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj Ku..a Jasiek!-ten zakaz to raczej Ciebie dotyczy!:)))
| 17:29 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj Drugie zdjęcie i drugi znak od góry,nie łam przepisów :))))
| 16:58 poniedziałek, 12 grudnia 2011 | linkuj zaraz tu się zaczną niewiasty dobijać o jakieś foto prywatnych części ciała :) wczoraj se też wracałem przez tą przełęcz, tylko że po ćmoku :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enzes