avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Greg LeMond...

Środa, 14 grudnia 2011 · dodano: 14.12.2011 | Komentarze 4

Jaworzno-Chełmek-Libiąż-Jaworzno

Krótki wypad do Libąża,nie mam za bardzo czasu na rowerowanie ,bo roboty w domu od cholery,ale jednak pojechałem...no i się przejechałem!:(

Zapomniałem że byłem umówiony z poznanym w poniedziałek gościem z Mysłowic,któremu obiecałem odstąpić jednego szpeja rowerowego:)

Zbyszek,bo tak gość ma na imię, dzwoni do mnie,a ja jestem daleko w Libiążu,szybko przez lasy wracam do domu,baaaaaardzo szybko...

A Zbyszek...fajny gość powyżej pięćdziesiątki,ściga się w zawodach "masters",gadu gadu,okazało się że mamy wspólnych znajomych i w ogóle jeździmy tymi samymi trasami:)

Opowiadał że poznał nawet samego Grega LeMonda...pierwszego kolarza nie z Europy,który wygrał TOUR de FRANCE,a potem jeszcze dwa razy:))

Coś czuję,że ta znajomość będzie się rozwijała...:)