Walka z żywiołem...

Wtorek, 17 stycznia 2012 · dodano: 17.01.2012 | Komentarze 6

Śnieg...duuużo śniegu napadało!:))

Kolejna sprawa do załatwienia,tym razem w Chrzanowie.

Nic z tego...,przejechałem jeden km w terenie i jeden po szosie.W lesie za dużo kopnego śniegu,a na ulicy śnieżna breja,wracam do domu nie mam czasu na taką zabawę,na 14 00 do pracy...

Gdybym miał dzisiaj wolne,miałbym dużo zabawy:)

Mam trochę wolnego czasu,zmieniam ekwipunek i biorę się za odśnieżanie...

...najpierw koło domu...

...potem droga...

Zrobione!;),teraz do pracy...

Nefre
| 21:32 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj :)))))))))))))czas ulepić bałwanka:))))
| 21:14 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Kiedyś miałem podobne podwozie po jeździe w śniegu. Linki, i kaseta pozamarzały i nie mogłem nawet przerzucić :-)
wlochaty
| 14:51 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj odśnieżanie do dobra rozgrzewka :D albo roztrenowanie po trasie :P
Dario
| 09:44 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Ja walczyłem w sobotę. Ale dziś piękna pogoda i można jeździć.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iezda