Tychy

Poniedziałek, 23 stycznia 2012 · dodano: 23.01.2012 | Komentarze 8

Jaworzno-Tychy-Oświęcim-Jaworzno

Wreszcie nie pada deszcz,nawet wyjrzało słońce:)

Noo...,wczoraj nieźle dowaliłem do pieca,wieczorem sam zjadłem całą piccę...rodzinną,popijając to niezliczoną ilością piwa...

Niestety mój metabolizm już nie jest tak sprawny jak kiedyś,dlatego trzeba organizmowi pomóc w spaleniu zbędnych kalorii.Rano tylko kawa,i na rower do Tychów, z zapasem energii z poprzedniego dnia:))

Jeżdżę produktem samochodopodobnym z tej firmy;)

Browar Książęcy w Tychach,gdyby nie ja,mieliby obroty o połowę mniejsze...;)

W Tychach coś mi zaczęło zgrzytać,myślałem że to mocno już zużyty napęd.Okazało się że padł wkład suportowy,przed Jaworznem rozsypał się na dobre.Ostatnie dwa kilometry pokonałem już na nogach:)

| 10:46 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj suport na szczęście majątku nie kosztuje
Tymoteuszka
| 08:48 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj Ja, z kolei jestem przerażona, bo wpadł mi 1 kg więcej :(
W moim przypadku zostaje mi tylko rowerek na siłowni. hehehe
Kajman
| 08:41 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj Tak. Ja ostatnio przytyłem 5 kg. Myślałem, ze nigdy mi się to nie uda a jednak:)
| 00:15 wtorek, 24 stycznia 2012 | linkuj Musiałem prowadzić rower...
piofci | 21:13 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj ładnie go wykończyłeś..albo padł z tego smrodu z Browaru w Tychach;)
robin
| 16:01 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj Sam widzisz, że wszystko masz zardzewiałe :)
| 15:58 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj Pewnie zgnil tak jak u mnie :)
k4r3l | 14:41 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj marny ten support, nie można liczyć na ''''wparcie'''' :) tez mnie czeka wymiana:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asudo