Temperatura:-8.0

Supermenka...

Piątek, 27 stycznia 2012 · dodano: 27.01.2012 | Komentarze 4

Okolice Jaworzna

Noo,chłodno trochę,prawie 10 stopni poniżej kreski...

Normalnie to bym się na rower nie wybrał,ale obiecałem pewnej nowopoznanej młodej bikerce, że będę jej towarzyszył przy pierwszej wycieczce po czterech miesiącach przerwy.
Ania to młoda obiecująca kolarka,której niestety zdarzył się wypadek,bardzo poważny i właśnie na rowerze:(
Umówiliśmy się dzień wcześniej,w nocy jednak tak ścisnął mróz,że miałem wątpliwości czy wyjazd dojdzie do skutku.
Dzwonię do Ani,a ona zdecydowanie chce jechać!-ona musi i już!:))
No to pojechaliśmy,zimno jak cholera,marzną mi ręce,marzną mi stopy,szpiki ciekną mi z nosa...
A ona...
Dawno tak szczęśliwego człowieka nie widziałem...,ciągle gada,śmieje się,cieszy,że wreszcie może robić to,co kocha najbardziej:))

Aniu,zrobiłaś na mnie wielkie wrażenie,jesteś twardą dziewczyną przed którą wielka kariera i nie mogę sobie odmówić małej złośliwości pod adresem jaworznickich bikerów,którzy zapadli w sen zimowy...

Jeszcze będziecie się wozić Ance na kole...

Brawo Aniu!-jesteś prawdziwą Supermenką:)))

Ania,ściągnęła nawet kask do fotki...kobiety

Nie ma się z czego cieszyć,zimno jak na Syberii:(

A tu się wyglebiła,a mówiłem że za zimno,za ślisko...

A tu mi odjechała jak Lans...