avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Wpis antydepresyjny:))

Niedziela, 19 lutego 2012 · dodano: 19.02.2012 | Komentarze 12

Jaworzno-KRAKÓW-Balice-Tenczynek-Krzeszowice-Lgota-Jaworzno

Co postanowiłem,tak też zrobiłem.Wczoraj odsypiałem cały beznadziejny tydzień,a wieczorem wziąłem się za bary z moją depresją;)

Lek zakupiłem i zacząłem stosować według wskazań lekarza,pomału i do końca...

Świetne lekarstwo,pomogło i trzymało aż do rana:))

A rano...,rano to właściwie powinienem się zdrowo wkurwić,bo umówiony byłem z Przemkiem i Januszem na rower,a oni co!?

Dzwonię do Jaśka,a on mi mówi że nie może jechać,bo wczoraj zabalował do trzeciej rano i nie może zwlec dupy z łóżka:(

Dzwonię do Przemka,a on mi mówi że jak Janusz nie jedzie,to i On odpuszcza...
K...a!,czemu Ty bardziej lubisz Janusza niż mnie?,przecież jestem od niego przystojniejszy...:))Mam nadzieję,że się odniesiesz do tego co tu napisałem;)

Janusz jednak zachował się Jak prawdziwy kolega,gdy tylko doszedł do siebie,zadzwonił przed południem że możemy się jednak spotkać gdzieś na trasie.

No i całe szczęście,bo zaczęło lać,a antydepresant już dawno przestał działać:)
Dzięki Jasiek,bo dzięki Tobie dst zrobił się niespodziewanie większy,humor mi się poprawił i mimo deszczu ostatnie kilkadziesiąt km.przebiegły naprawdę przyjemnie,jak zawsze gdy razem jeździmy:))

Dobrze że się spotkaliśmy,bo pewnie znowu musiałbym kupić lekarstwo...

Nie ma to tamto...Kraków

Wawel,niestety smoka zasłoniłem;)

Podobno to Wisła,tak mówią...

A to ja,nadal pod wpływem leku...

A to Jasiek.Tylko jedna fotka,żebyś sobie za dużo nie pomyślał...;)

Wpadliśmy jeszcze do Karniowic,gdzie znajduje się jedyny w Europie kurhan grobowy,ale to już temat na inną wycieczkę.Postaram się co nieco więcej napisać na ten temat przy okazji następnego wypadu na rower:)
.................................................................................
A tak przy okazji...zajrzyjcie tutaj jeśli chcecie komuś pomóc,bo mamy okres rozliczeń podatkowych...

lutra
| 21:50 czwartek, 23 lutego 2012 | linkuj W niektórych przypadkach lepiej nie dopuszczać do ich ujawnienia się.Jeśli już do tego dojdzie to lek i tak zadziała antydepresyjnie.Pomyślisz..."jednak może być jeszcze gorzej" i wcześniejsze problemy stają się mniej istotne niż przetrwanie skutków działania ubocznego. W końcu to jedyny lek,którego działanie uboczne jest powszechnie znane ;))).
Kajman
| 08:19 czwartek, 23 lutego 2012 | linkuj To lekarstwo pomaga, ale na drugi dzień ma skutki uboczne:(
| 22:27 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj ...gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany,zagraża twojemu życiu lub zdrowiu;))
krzara
| 19:43 wtorek, 21 lutego 2012 | linkuj Coś mi się widzi, że nie jeden z nas zasięga rad tego samego lekarza i chodzi do tych samych aptek.
| 23:12 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj No Piotrek,wreszcie się odezwałeś,zawsze gdy mowa o alkoholu...:)))
vanhelsing
| 22:59 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj biała żubrówka najlepsza !
shem
| 14:12 poniedziałek, 20 lutego 2012 | linkuj W Krakowie był i nic nie powiedział. Szczególnie, że byłem tego dnia w tym samiutkim miejscu, pod smokiem i koło mostu Dębnickiego :(
Petroslavrz
| 22:52 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Idziesz jak burza w tym roku, przy takiej pogodzie niemalże 150km robi wrażenie :)
Z tym lekiem lepiej uważać i ograniczać... choć z twoich wpisów idzie wywnioskować, że to dobre paliwo do jazdy :P
Wiosna się zbliża, wszelkie depresje odejdą w niepamięć. Szkoda czasu na zmartwienia.
przemek1995
| 20:23 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Jak na zimę konkret dystans
Dobry izotonik ;)
| 18:51 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Ładnie pojechałeś,teraz już wiem po czym masz POWERA :))))
nedvet
| 18:29 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Tomaszu, nie denerwuj się! Jeszcze sobie pojeździmy :)
| 18:04 niedziela, 19 lutego 2012 | linkuj Jeszcze jedna flacha i bez kozery mógłbyś zastąpić tego brzydkiego smoka na piedestale - Ty byś na pewno mocniej zionął ogniem :-)
Szacun za dystans men!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa echcz