avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Imielin...

Sobota, 25 lutego 2012 · dodano: 25.02.2012 | Komentarze 9

...na zakupy:)

Nic dziwnego że znowu do Imielina,właściciel sklepu chyba mnie lubi,bo co bym u niego nie kupił,to taniej niż na jakiejkolwiek aukcji...

Po południu śmignąłem jeszcze do Libiąża,41km:)

Opis linka

Tym razem po nowe pedałka do nowej pięknej szosy:)

Świetnie się komponują z korbami;)

| 15:43 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj żyleta!
Kajman
| 08:24 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Kurcze, teraz jest taki rower, że wszystkie panienki będą się oglądać:)
nedvet
| 07:50 niedziela, 26 lutego 2012 | linkuj Oj ładny rowerek :) ale mowiłeś już "żadnej Meridy" i "żadnego Shimano", i co? :)
shem
| 18:42 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj Na pierwszy rzut oka na korbie przeczytałem full wypas :-)))
| 18:32 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj Elu,mnie te dziury też się nie podobają,ale podobno to tak ma być...;)
niradhara
| 16:38 sobota, 25 lutego 2012 | linkuj Jakieś takie dziurawe...;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu