avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 138362.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Integracja...

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 17

Jaworzn-Chrzanów-Płaza-Rudno-Chrzanów-Jaworzno

To drugie już spotkanie ekipy z "jaworznickiego forum rowerowego"-forum obchodzi właśnie drugie urodziny:)

Fotorelacja

Ruszamy lasami w stronę Chrzanowa

Ekipa napiera w wiosennym błocie:)

...o właśnie to nas spotkało;)

Golden State...;)

Aniuta lubi konie...,

Ewa też lubi konie...,Van i Nemo chyba lubią robić foty koniom...
..a może Ewie?

Ania pierwsza ostro napiera w dół:)

...za nią Ewa...

Van i Piofci gonią dziewczyny...

Dojechaliśmy do ruin zamku w Rudnie

Nemo na fullu,może spróbuje zjechać...

Odpoczynek...

Fajna fota mi wyszła:)

Czas na mycie rowerków,Nemo bierze się do pracy...

...Aniuta,Ania i Ewa z przerażeniem patrzą co Nemo robi ich rowerom:))

Wesoło było...,ta fota miała być do skasowania,ale nie mogłem się oprzeć aby wkleić.Popatrzcie na tego gościa za mną jak mnie totalnie olewa,gdy przez 10 minut robi z mamą zakupy w sklepie,a ja czekam w kolejce na browara...zacząłem świrować!:)

Dzięki wszystkim za spotkanie,co złego to nie ja,za wiosenne błoto nie jestem odpowiedzialny...
Szczególne podziękowania dziewczynom,Aniucie,Ani i Ewie.Pokazałyście tej całej reszcie cieniasom z forum ,którzy z różnych błahych powodów nie zjawili się na spotkaniu.
Dodam tylko że jeszcze w Jaworznie razem z Aniutą I Ewą dociągneliśmy do setki...
Domagały się tego...,nie mogłem odmówić;)
Kategoria integracja

nemo
| 21:57 piątek, 23 marca 2012 | linkuj A jednak udało ci się zrobić to zdjęcie z tym bomblem małym. :D
vanhelsing
| 00:15 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj I tak ostatnia fota miażdży !

| 22:49 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Po prostu się przyzwyczaiłem...:)
vanhelsing
| 22:01 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Ale akurat Funio jechał z naprzeciwka, więc nie był zaskoczony jak zacząłem trąbić, nawet pomachał wesoło (a przeważnie pięścią się odgraża :D )
Kajman
| 21:22 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj No proszę, mocna ekipa powstaje:)
efff
| 20:45 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Van, ale się na niego uparłeś z tym trąbieniem:D
niradhara
| 17:44 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Jaworzno rządzi! :-D
| 11:45 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Widać że świetnie się bawiliście,fotka z zamkiem w tle super :)
vanhelsing
| 09:57 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Najgorsze, że mój rower dalej leży brudny, bo nie miałem czasu go umyć.

PS. Znowu udało mi się strąbić Funia ! :D
| 08:09 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj yeah, widać że jazda w grupie ostro motywuje :)
efff
| 08:09 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Ja tam nie widzę przerażenia w oczach (przy myciu rowerków) :P
Z Wami chopy to na koniec świata:))
Dario
| 07:05 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Wczoraj Jeździliśmy tylko we dwóch. Ekipy nie mogę zebrać, bo zawsze coś tam. Widzę, że błota sobie nie pożałowaliście. Ja po ostatniej błotnej kąpieli i myciu roweru mam kłopoty z suportem. Stuka. Pewnie będzie do wymiany.
piofci
| 06:21 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj haha musiałeś przypominać ten sklep;D niezłe zdjęcie z zamkiem w tle;) Do następnego!
angelino
| 04:47 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj Cud ekipa i fajna wyrypa.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miest