Michał i Piotr:)

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 8

Jaworzno

Od rana musiałem "urabiać" żonę,żeby pozwoliła zabrać chłopaków na krótką przejażdżkę na rowerach po okolicach:)
Następne wypady to tylko kwestia czasu,dzisiaj było krótko,ale treściwie:))

Jaworzno -Byczyna,klub NICO;)

Klub NICO,gazetka piwko,relaks...;)

Plac zabaw na stacji paliw ORLEN,przy autostradzie A4:)

Trasa Byczyna-Jeleń-miejscami sporo śniegu i lodu:)

Nie ma lekko trzeba prowadzić.Pod lodem płynie strumień...

Zalew TARKA,relaks...

Jaworzno-Jeleń-Piotr nad rzeką Przemszą:)

Michał i Piotr:)
Kategoria z synami

vanhelsing
| 23:51 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Byłem dziś z dowozem w klubie Nico :P
czecho
| 22:12 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Straszny kontrast na tych zdjęciach. Chłopaków roznosiła energia, a Ty... pełny relaks i bezruch :)
| 21:01 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Żeś chyba chuchnął na syna jak robił 2 zdjęcie! ;-)
piofci
| 20:39 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Dlaczego na każdym zdjęciu z Tobą jest piwo, w dodatku jeszcze różne?;D
| 19:54 sobota, 24 marca 2012 | linkuj ja większość dnia relaksowałem się w pozycji "obojętniejakiejbylebynicnierobić" lae w końcu nie wytrzymałem :) widzę, że już rozpocząłeś sezon na opalanie łyd, hehe
Autochton
| 18:15 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Dzień zdecydowanie sprzyjał relaksowi :) Pozdrawiam!
futrzak1
| 18:06 sobota, 24 marca 2012 | linkuj <lol2>

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczes