Trening...

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 5

Jaworzno-Zator-Oświęcim-Jaworzno

Kolejna randka...(rundka) z moją kochanką Meridą,nie było czasu na dłuższe spotkanie,po prostu wziąłem Ją,wykorzystałem...i pojechałem do pracy;)
Ona wie że muszę pracować,zarabiać na rodzinę,dom,dzieci...na utrzymanie Jej samej;)
Coraz drożej mnie ta miłość kosztuje...;)

Wiatr nam dzisiaj trochę przeszkadzał,ale najważniejsze że byliśmy razem!;)

| 21:16 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj No tak,sporo mnie kosztuje,ale nigdy nie marudzi,mało mówi,no i nigdy nie boli Ją głowa...;)
| 12:23 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj niektóre ponoć piszczą, i to nie z zadowolenia :) ale mówią, że to kwestia odpowiedniego smarowania :)
mrozin
| 12:11 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj grunt że mało mówi ;)
| 11:18 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj ech te kochanki, nie dość że wymagające to jeszcze dużo kosztują :) oby ta chociaż nie kaprysiła :))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cebyl