avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139777.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Specialized Aniuty...

Piątek, 6 kwietnia 2012 · dodano: 06.04.2012 | Komentarze 9

Jaworzno

Znowu dałem się namówić Ance na jazdę,i nie byłoby w tym nic dziwnego,gdyby nie to,że zwykle gdy jedziemy razem, są to ekstremalne warumki:(
Jak nie deszcz.to mróz,albo zamieć śnieżna...

Mogłem odmówić,ale pewnie "strzeliłaby"focha i musiałbym przepraszać:)
W końcu kiedyś Jej obiecałem,że rowera i piwa nie odmawiam...;)

Dzisiaj było błoto,okropna oblepiajaca wszystko breja.Mojego Gianta nie jest mi szkoda,ale gdybym miał takiego nowego Speca jak Anka,chyba bym unikał takich warunków.Ja w ogóle unikam błota,dlatego najczęściej kręcę na szosie:))

Miałem dość tego syfu już po dwóch godzinach,a Ona jeszcze gdzieś pojechała...w jeszcze większe bagno!:))

Uważaj Anka,bo po kilku takich wyjazdach,powiem z nieukrywaną satysfakcją o Twoim nowym Specu...

"Jaka szkoda,a taki był ładny...AMERYKAŃSKI!":)))

Spec Aniuty "tłentinajner":)

Mój Giant jak zobaczył co go za chwilę czeka,przewrócił się i odmówił dalszej jazdy:))

| 19:53 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Czysty rower to mój fetysz,serce mi pęka gdy tapla się w błocie.Czy tylko ja tak mam że czyszcząc i pucując rower,relaksuję się?;)
MAMBA
| 18:14 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Jak aniuta będzie musiała iść na serwis i okaże się, że przez błoto trzeba powymieniać to i owo, to już rzadziej będzie jazda w błocie :)
shem
| 18:00 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Też bardzo lubię błoto :-)
| 15:56 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj Oby ten zapał Anki nie okazał się być słomianym...
piofci
| 07:49 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj heh Van za dużo czasu spędzasz po Kretach, Maltach itd;p Dla mnie kurde powoli robi się już za ciepło;)
vanhelsing
| 22:49 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj 7 kwietnia i 5 C. Cudowna pogoda !

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mmyta