avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139717.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

DECATHLON

Środa, 11 kwietnia 2012 · dodano: 11.04.2012 | Komentarze 9

Jaworzno-Sosnowiec-Jaworzno

Na zakupy:)
Kilka szpejów rowerowych,niestety tego co najważniejsze,czyli kaset SRAM-a,nie mają w asortymencie,przynajmniej dzisiaj:/

vanhelsing
| 21:31 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Tak, podrożało o 20 % - fakt. Tylko że oni windują ceny na artykuły, które trzymają na magazynach po parę lat, tłumacząc się corocznymi podwyżkami. 4 ceny zdrapałem z jednego produktu, ciekawe, ciekawe...
| 21:29 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj O kurwa!-ja tylko chciałem kupić kasetę,mała wzmianka o tym,a tu rozgorzała taka dyskusja na moim blogu,jakbym wpisał 200km na trenażerze:))
Wiem jedno że w Decu jest stosunkowo tanio,nie muszę płacić za "markę",a czy w M-biku jest drogo?
Być może,ale zawsze jak coś potrzebuję to mają,a jak nie mają ,to będzie na jutro...
I to lubię:))
vanhelsing
| 20:25 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj banda złodziei i tyle, ceny z kosmosu, droższego sklepu nawet w internecie nie da się znaleźć. Ostatnio kupowałem u nich z przymusu support HII, normalne ceny to około 50 zł, na stronie swojej mieli 55, a w sklepie 75 ! Kłóciłem się i dopiero mi zszedł na 55. Jak chcę porządne rzeczy to zamawiam z internetu, co najwyżej wcześniej obadawszy u nich ( tyle pożytku z tego sklepu ), oszczędności co najmniej 20-30 %. Prosić o rabaty się nie będę.
Krzychu22
| 16:59 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj W Mk Bike(w naszym żargonie u oszołoma) trzeba gadać z Młodym bo oszołom to chce wcisnąć wszystko. Jakoś mam szczęście że rozmawiam z Młodym. U nich w sklepie trzeba uważać na asortyment pod chwytliwą nazwa Fuxon szajs niemiłosierny. Jeżeli chodzi o asortyment SRAM a to mają naprawdę tanio. Jak byś brał cały napęd albo kilka rzeczy to może jeszcze jakiś rabat dadzą. Ogólnie to mają asortyment z wyższej pułki :).
t0mas82
| 15:44 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj Jak wpadniesz do MK Bike niby tylko po kasetę SRAM to wyjdziesz z którąś ze Speca ram :) Ile razy tam wpadałem z nastawieniem na zakup czegoś z góry upatrzonego to potrafili nieźle zamącić i wychodziłem z zupełnie czymś innym :) Ale fakt - SRAM-a tam mają najtaniej w okolicy.

WuJekG
| 11:19 środa, 11 kwietnia 2012 | linkuj W Decu w ogóle Srama nie mają. Chyba, że coś się poważnie pozmieniało odkąd mnie wywalili z pracy ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycse