avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Reanimacja...

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 15

Jaworzno-Mysłowice-Imielin-Jaworzno

...Gianta:)

Fakt,że ostatnio trochę chorowałem,ale nie aż tak abym był reanimowany,ale mój Giant jak najbardziej...,otrzymał nowy(stary) napęd:)

Nowa kaseta,dosyć "twarda".prawie jak w rowerze szosowym:)

Nowa(stara) korba STX...
Czy młodzież pamięta coś takiego?:)
Tak tak,to Shimano sprzed 15 lat!:))

A teraz najlepsze,nowy(stary)łańcuch 9speed,do napędu... 8speed:)
Może ktoś powie że to nie ma prawa działać...
A właśnie że działa,i to jak!.To nie pierwszy raz gdy zakładam nieco przechodzony łańcuch dziewięciorzędowy,do napędu ośmiorzędowego:)
He,he,o dupę rozbić te wszystkie teorie o kompatybilności łańcuchów z zębatkami,mam nawet wrażenie,że to wszystko lepiej działa,niż gdybym założył łańcuch dedykowany do napędów ośmiorzędowych:))

Ooo proszę,jak pięknie się prezentuje,oczywiście musiałem sprawdzić jak ten sprzętowy mix działa...
Idealnie:)))

Cała ta robota,to tak naprawdę z nudów.Po mojej chorobie prawie nie ma śladu,więc dzisiaj miała być szosa.Ale jak to bywa,gdy jest czas,nie ma pogody:(
Znowu leje...Przynajmniej Giant coś na tym skorzystał...:)
W przyszłym tygodniu tylko szosa,mam coś sobie do udowodnienia...

nemo
| 19:35 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj A więc tak wygląda twoje tajne laboratorium rowerowe. :D
| 22:28 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj No to teraz rozumiem...,to podobne narzędzie do bacika,tylko łańcuszek spięty dookoła:))
vanhelsing
| 22:17 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Tfu, nie do świec, co ja gadam - do filtra oleju ;)
| 22:07 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Od lat bawię się w naprawę rowerów i jedno wiem...Tak jak Autochton napisał,jedna wielka ściema,coroczne drobne kosmetyczne zmiany,czasami nietrafione,byle tylko zarobić.
No i te łańcuchy...
Jeździłem na Campagnolo,Sram,Shimano,KMC,Sachs...
Wszystkie działają tak samo,bo muszą tak działać,to niezmiennie ta sama konstrukcja,zmienia się tylko szerokość i waga,nic więcej:)
| 21:57 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Bacik robiony,własnoręcznie w pracy...
O co chodzi z tym kluczem do świec?:)
vanhelsing
| 21:53 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Widzę profesjonalny bacik do ściągania kasety, też mam coś podobnego, ale poszedłem po jeszcze mniejszej linii oporu i kupiłem klucz do świec oplowski ;)
t0mas82
| 20:37 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Do zaleceń producentów należy podchodzić z dużą dozą ostrożności :)
Z tym łańcuchem 9s do napędu 8s to akurat normalne, że działa poprawnie. Węższy łańcuch się mieści bez problemu bo kaseta 8s ma szersze spacer-y, różnica w szerokości koronek jest pomijalna. Ba, ktoś na FR.ORG robił eksperyment w drugą stronę (łańcuch 8rz do napędu i kasety 9s), tylko łańcuch 8 rzędowy trzeba kupić najlepiej jakiś wąski (są drobne różnice w rzeczywistej szerokości, zdaje się ze SRAM-a najlepiej podchodzi PC-850). Zysk taki, że z reguły 8rzędowe łańcuchy są mniej podatne na wyciąganie i wzrasta żywność całego zestawu :)
Pozdrawiam
Autochton
| 19:09 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Z tą eksploatacją sprzętu i wymianą na raz wszystkiego co z napędem związane to marketingowe mambo dżambo, żeby tylko zarobić. Człowiek i tak zazwyczaj różnicy nie odczuje między nowym, a starszym wyposażeniem. Tak czy siak rower sam nie pojedzie i trzeba nogami pomachać :)
| 17:12 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Czyli jak było opite , to będzie hulać :)))
| 16:13 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj He,he...
Było piwo,było...
Zamkowe...z Namysłowa:))
| 16:06 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj ta choroba to był widzę dobry przyczynek do przeglądu sprzętu :) ale nie wiem czy to dobrze wszystko poskładane jest, bo nigdzie nie widzę piwa :)
RamzyY
| 15:40 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj szkoda że w moim pokoju nie ma takiej belki pod sufitem ;/
przemek1995
| 15:31 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj 15 lat temu miałem 2 lata ;)))
tlenek
| 15:18 niedziela, 15 kwietnia 2012 | linkuj Młodzież pamięta STX''a :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ytuma