avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Orzesze...

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 10

Jaworzno-Tychy-Kobiór-Orzesze Woszczyce-Mikołów-Tychy-Jaworzno

Jazda na czas,na dst 13,5 km,to pierwsza odsłona tegorocznej edycji ROAD MARATON,cyklu imprez szosowych dla amatorów.
Imprezy rozsiane są po całej Polsce,ja oczywiście nie mam zamiaru brać we wszystkich udziału,nie mam na to ani czasu,ani ochoty.

No ale,jak już kilka imprez odbędzie się na południu kraju,to czemu nie...
Do Orzesza jadę oczywiście na rowerze,to tylko 70 km.,a jadę z Anką (Aniuta),niereformowalną fanką kolarstwa szosowego,a raczej kolarzy,ich zgrabnych tyłków,wąskich bioder,ogolonych łydek...
Nie spełniam żadnego z powyższych warunków,a już napewno nie ogolę sobie nóg...
Never!:)))
No i tak sobie spokojnie kręcimy na rowerkach,Anka na góralu,wiec tempo spokojne,ale to dobrze,można pogadać o duperelach:)
Już w Orzeszu po załatwieniu wszystkich spraw związanych ze startem,czas na jazdę.Rozgrzewka była niepotrzebna,chyba ze wszystkich uczestników,miałem najdłuższą:))
Anka oczywiście w swoim żywiole,mam wrażenie że zna połowę kolarzy biorących udział w imprezie,dogaduje się z zawodową fotografką,też ją zna...,żeby mnie sfociła na trasie(podziękuj za zajebiste zdjęcia):))

A ja...,chwilami zastanawiałem sie co ja tutaj robię,czułem się jak na zawodowej imprezie,niby wyścig amatorski,a ja tu widzę rowery czasowe jak na PRO TOUR,kolesie wygoleni,nasmarowani,rozgrzewki na trenażerach,teamowe stroje i ogólna napinka...
O tym co tam łykali i pili nie wspomnę...

No i sobie pojechałem czasówke,ja ,turysta rowerowy...
No i jak dla mnie całkiem nieźle mi poszło,zająłem 71 miejsce,na 169 uczestników.Powinno być 10 miejsc wyżej,ale niestety dołożyłem sobie 200 metrów trasy,gdy przeoczyłem jeden z nawrotów:(Tak to jest,gdy zamiast podziwiać
widoki,ciśniesz na maxa,gapiąc się w przednie koło:))
Ja tam jestem zadowolony,biorąc pod uwagę z kim rywalizowałem...
No bo ja turysta jestem...
No i nie wygrała ze mną żadna kobieta...,nie przeżyłbym tego!:)))
Dst.ok.13.5 km,czas jazdy 21.32,średnia 37.616

Wracamy do domu na rowerach,innej opcji nie ma.No ale to chyba nazywa się ...
...rozjazd;)
Czy prawdziwi kolarze w czasie rozjazdu piją piwo...?

Kilka fotek z telefonu:)

Rejestracja

Start

Aniuta na mojej szosie:)

Uważaj!-zrobisz chociaż jedna ryskę,zabiję!:)))

Tam dalej to ja,bliżej Anka:)

Anka gapi się na jakiegoś wygolonego kolesia...

...a powinna gapić się na mnie!:)))
No ale ja nie golę nóg...;)

A,taka fota żeby sobie jaja porobić...:)))

Mam jeszcze trochę genialnych fotek wykonanych przez zawodowego fotografa,ale muszę tylko ogarnąć problem przenoszenia zdjęć z poczty na bloga:))

daniel3ttt
| 22:35 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Oj Funio nie robi się tyle km na rozgrzewkę. Pewnie urwałbyś z minutę albo i więcej gdybyś jechał na świeżaka.
czecho
| 20:22 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj No fakt, w pierwszej chwili nie zwróciłem uwagi na kask, może tak już zostanie :)
Świetny wynik, gratulacje. I po co przed startem rozgrzewać się na trenażerze jak można na rozgrzewkę machnąć 70 km.
robd
| 17:58 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Jakbyś ogolił nogi, to pewnie byś wygrał ;)
piofci
| 16:55 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj zobaczyc Funio w kasku..bezcenne;)
| 16:08 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Ładnie pojechałeś,średnia mega :)
| 11:28 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Ożesz Tyyyyyy:)
efff
| 10:40 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Fuunio Fuunio.. Ty stary rowerze :D
piofci
| 09:53 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Pierwsze koty za płoty! Dojazdówka w nogach, owłosione nogi jak normalnego faceta a później przejechać 13,5km w czasie trochę ponad 20min to kosmos..Gratulacje!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jezda