avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Michał i Piotr:)

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 5

Ciąg dalszy wpisu "relaks".
Przyjechałem do domu,wskoczyłem do auta i pojechałem przywieźć żonę z pracy, a chłopaków ze szkoły i przedszkola.
No i zdążyliśmy jeszcze przejechać się nad zalew Dziećkowice.
Koniec kwietnia,a to dopiero mój drugi wypad z chłopakami.Ciągle coś stoi na przeszkodzie,a szczególnie niestabilna pogoda:(
No,ale co tam sobie pojeździli w tym roku w okolicach domu,to już im w nogach zostało:)

Energii im nie brakuje,ciągle się tłuką,jeden i drugi nie potrafią spokojnie przejść obok siebie...;)
Tutaj walczą o resztkę mojej coli,z wypadu na szosie:)

Z Piotra to robi się kawał chuligana...;)
Tutaj zabrał się za dewastację kubła...
Tu oczywiście ostra reakcja z mojej strony,uspokoił się na jakieś 10 sekund...;)

Zalew Dziećkowice.
To tylko chwila spokoju,tak naprawdę to walczyli o każdy skrawek terenu,jakieś tam kłótnie,wrzaski,tarzanie się po trawie...;)
No to ja wam pokażę,coś z tym waszym nadmiarem energii trzeba zrobić...
Ja was jeszcze zmęczę!:)))