avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139102.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Puchar Równicy...

Sobota, 12 maja 2012 · dodano: 14.05.2012 | Komentarze 8

Kompletny brak weny do napisania czegokolwiek,nie chce mi się...,a działo się,oj działo...

Opis linka

Start

Opis
linka

Opis linka

Polecam lekturę forum szosowego w temacie Pucharu Równicy,bardzo ciekawa lektura,szczególnie ostatnie posty i relacje z wyścigu,oj działo się...:)

| 17:47 środa, 16 maja 2012 | linkuj Pięknie pojechałeś,gratulacje :)
krzara
| 17:44 środa, 16 maja 2012 | linkuj Nigdy nie jechałem na szosie ale na góralu nie raz dostałem w d. choćby przez pogodę. Dobry jesteś. Dodatkowo cenię tych co mają odwagę stanąć na starcie konkretnych zawodów.
vanhelsing
| 22:56 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Ostatnie zdjęcie świetne masz !

19 miejsce, gratuluję, średnia jak na te przewyższenia ekstra!
angelino
| 19:22 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj muza śpi, korby się obracają, nie jest źle, jest dobrze ... jak widać!
anwi
| 18:14 wtorek, 15 maja 2012 | linkuj Świetny wynik. Gratuluję! Mam nadzieję, że jednak jeszcze coś napiszesz. Ja wiem, że to trzeba było przeżyć, ale...
daniel3ttt
| 22:07 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj No nieźle pojechałeś. Jak wspominasz Budzin? To ta górka Leszna/Cisownica
Virenque
| 12:42 poniedziałek, 14 maja 2012 | linkuj Nie dziwię Ci się, że nawet nie chciało Ci się tego opisywać ;) To po prostu trzeba było przeżyć :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jasie