avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139637.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Nowy rower Piotra...

Sobota, 2 czerwca 2012 · dodano: 02.06.2012 | Komentarze 9

...,oj tam,nic takiego,po prostu sprawiłem młodszemu synowi rower na dzień dziecka:)

Geometria ramy tak dobrana,aby Piotr mógł na nim jeździć nawet gdy będzie dwa razy starszy,ma dopiero 7 lat,a koła to już jednak 26 cali:)

Michałowi też się podoba rower Piotra,ciągle się kręci koło niego,jak tylko ma okazję,podkrada mu go i sobie jeździ...
Nie wiem o co jest zazdrosny,przecież dostał nowe rolki...:))

Trochę terenu,właśnie Michał porwał rower bratu,no i jest kłótnia...;)

A u mnie co...?
DUPA!!!,za przeproszeniem,DUPA!:(
Nic nie jeżdżę ostatnio,nie ma czasu,praca na drugą zmianę,inne obowiązki,no i ktoś musi się zająć dziećmi,sam sobie ich zrobiłem...;)
Nie żebym narzekał...:)))
A tu powoli zbliżaja się fajne imprezy rowerowe,maraton w Nowym Wiśniczu,z cyklu "Dobre sklepy rowerowe",maraton 24 h w Radlinie,Pętla Beskidzka...itd
A ja...? Kurwa!,nic nie jeżdżę!!!No trudno,są rzeczy ważne i ważniejsze,imprezy i tak zaliczę,przynajmniej powalczę aby nie być ostatnim...