avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139777.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Trening...

Środa, 6 czerwca 2012 · dodano: 06.06.2012 | Komentarze 5

Jaworzno-Olkusz-Krzeszowice-Alwernia-Jaworzno

Cienko ze mną,oj cienko:(
Dwa dni lało,dzisiaj wreszcie na rower.
Niestety zaraz po nocnej zmianie,innej możliwości nie było,ziewać przestałem dopiero po 80 km...
To naprawdę jeden z nielicznych wypadów,który nie sprawił mi przyjemności,ale kręcić trzeba,aby nie być ostatnim...

A tak przy okazji...
Zgubiłem nakrętkę do lewej korby,nawet nie wiem czy była z tworzywa,czy aluminiowa.
Uczciwego znalazcę proszę o zwrot,nagrody nie przewiduję...;)

| 04:35 czwartek, 7 czerwca 2012 | linkuj he,he...,na Radlinie będzie płasko jak na Mazowszu,a tu jednak trochę górek było,no i liczę że będę w końcu wyspany:))
Rafaello
| 04:33 czwartek, 7 czerwca 2012 | linkuj Jeszcze trochę i będziesz jechał śpiąc w międzyczasie.Nakrętka jest z tworzywa i przydaje się przy montażu lewej korby,po dokręceniu imbusów na korbie nakrętka rzeczywiście już nie jest potrzebna:)
vanhelsing
| 15:28 środa, 6 czerwca 2012 | linkuj I w ogóle średnia Ci spadła poniżej 30 km/h - gdzie Ty chcesz jechać na Radlin, wstyd i hańba ! :P
| 13:49 środa, 6 czerwca 2012 | linkuj a to od hollowtech II widzę - nie musisz tego szukać ani kupować, obędzie się bez, a i rower lżejszy :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mmyta