avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

||| Śląski Maraton Rowerowy...

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 10

Opis linka...

Na gorącą prośbę Anki(Aniuta),jedziemy razem do Radlina,w czasie gdy ja startuję w maratonie,Anka poznaje okolice na rowerze,integruje się z innymi kolarzami i organizatorami imprezy.ponoć już jej obiecali zwycięstwo w przyszłym roku...;)

A sam maraton...,lekko nie było,otwarty ruch samochodowy,mocny wiatr,no i te upał...:(
Deklarowałem się na dystans 550 km i było to do zrobienia,po przejechaniu 450 km pozostało mi 5 godzin na dokręcenie setki,ale mówiąc wprost,dupa nie wytrzymała...czas zainwestować w wygodniejsze siodło!:)))
Impreza bardzo udana,dopiero na dekoracji dowiedziałem się o całkiem niezłym wyniku,poznałem kilka osób znanych mi z bike stats,no i ogólnie było git:)
Z tego miejsca chcę podziękować Ance za profesjonalną obsługę,gdy głodny i spragniony,"zdychałem" na punkcie kontrolnym:)
Skurcze które mnie "łapały",rozmasowałem sobie jednak sam...:)))

Na razie nie ma fotek ani wyników na stronie,jak się pojawią coś tam dodam...,a z resztą będzie wszystko w "opisie linka" na górze:)

daniel3ttt
| 06:24 środa, 20 czerwca 2012 | linkuj Gratulacje. Na tan B-B-Tour też jedziesz?
| 22:16 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Dzięki Krzysiek za zaproszenie,patrzę na terminarz moich maratonów szosowych i widzę że być może spotkamy się na Peta Orbita:))
krzara
| 16:27 wtorek, 19 czerwca 2012 | linkuj Gratuluję i mam przyjemność zaprosić Cię na naszą (razem z anwi) czwartą już edycję Częstochowskich orbit. Temat tradycyjnie założony na Częstochowskim Forum Rowerowym.
Jest to Peta Orbita - 500km w 24h od północy z Częstochowy. Rusza 15 lipca. Tu nie ma ścigania ale życiówkę możesz poprawić. W ubiegłym roku była Tera Orbita z 400km. Ukończyło 9 osób.
Luknij na mapkę i na rozkład jazdy. funio, serdecznie zapraszam na całość albo jakiegoś klina.
WuJekG
| 19:41 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj Gratulacje! :)
| 07:53 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj Świetna impreza,niesamowite wrażenia z nocnej jady po szosie:)
| 04:33 poniedziałek, 18 czerwca 2012 | linkuj Gratulacje,piękny dystans :)
vanhelsing
| 21:23 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Moje gratulacje, taki dystans w takich warunkach, przy takiej średniej... Kosmos !
anwi
| 21:01 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Piękny dystans! Zwłaszcza, że słońce mocno prażyło. A ja dzisiaj przejeżdżałam przez Jaworzno i myślałam o Tobie :)
krzychu60
| 20:34 niedziela, 17 czerwca 2012 | linkuj Noi super ładny dystans

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siety