avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139777.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Żar...

Niedziela, 1 lipca 2012 · dodano: 02.07.2012 | Komentarze 5

Jaworzno-Miedzybrodzie Bialskie-Żar 761m-Jaworzno

Rekreacyjny wypad z Aniutą.Standardowa traska po płaskim z wjazdem na Żar na deser:)
Pierwszy raz jadę z Anką na szosach i wnioski są takie,że musi się jeszcze wiele nauczyć,jeśli chodzi o szosowe rowerowanie...
-respektowania przepisów ruchu drogowego,zwłaszcza zasady"ustąp pierwszeństwa przejazdu"
-umiejętności rozkładania sił na na dłuższych wycieczkach
-odpowiedniego odżywiania i nawadniania,zwłaszcza przy tak wysokich temperaturach
-techniki szybkiego zjazdu
-odpowiedniego doboru przełożeń!!!
Wszystkiego można się nauczyć,wystarczy słuchać bardziej doświadczonych bikerów:),ale za złamanie zasady"ustąp pierwszeństwa przejazdu",dostała ostrą zjebkę w mocnych słowach,nawet trochę się zdziwiła,że mogę być taki nieprzyjemny:(Na jakiś czas nawet "strzeliła focha",ale za to jechała już jak należy,pytając się tylko czy jestem zły...:)
Zacznij mnie w końcu słuchać,bo inaczej zakończy się nasze wspólne rowerowanie...

He,he...,hej Anka!,obiecałem że nie "zjadę"Ciebie za mocno na blogu,tak może być...?:)))

Piękny widok,mowa o mojej Meridzie...:)

Uśmiechnij się,ja wiem ze w tym momencie dostałaś drugi "opierdol",za niepoważne potraktowanie podjazdu na Żar...;)

Ławeczka...,może kocyk byłby bardziej odpowiedni:)))

Prosiłem abyś się naddto nie rozpędzała,widziałem pewną niebezpieczną sytuację...

Anka!,zrób mi fotę,w końcu to mój blog!:)))

W tle góra Żar,ale to już chyba oklepany widok...

Na zaporze w Porąbce...

...z drugiej strony:)

Kolejna uwaga z mojej strony,rób zdjęcia z tego miejsca,gdzie ja Ci wskażę!,znowu mnie nie słuchasz...

Jedziemy,jedziemy!,nie zmam zamiaru wrócić o 21,jest mecz "koko koko",mam spotkanie i może nas dopaść burza...
Powrót o 20 30,zaczęło padać 10 minut póżniej,a mecz obejrzałem tylko w drugiej części...
VIVA ESPANIA!!!...koko koko Euro spoko,piłka leci hen wysoko...la,la,la...;)))