avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139397.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Michał i Piotr...:)

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 6

Kolejny udany wypad z chłopakami po Jaworznie:)

Nawet nie wiedziałem że w Byczynie,jest takie fajne "gumowe" boisko,częściej będziemy tam wpadać:)

Oczywiście musiałem sobie trochę pokopać z chłopakami...:)

...no i rozje...em sobie buta!:)

Potem na skate park na Podłężu:)

Całkiem fajne miejsce ,chłopakom się podobało:))

No i na koniec walka,właściwie to tłukli się cały dzień-nawet gdy wpadliśmy w odwiedziny do babci(pozdro),co nieco też napsuli krwi dzieciom brata(pozdro Grzesiek!),no i w ogóle to był udany dzień,bo nikt nie potrzebował interwencji lekarza...;)

Jutro i pojutrze szosa,nie ma to tamto...,w końcu k...a zrobię coś dla siebie!:)))
Kategoria z synami

| 07:35 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj Za łebka zawsze zdzierało się piłki i kolana na asfaltowych boiskach,teraz dzieci jakieś takie...delikatniejsze, i na gumowych nawierzchniach można zaliczać gleby bez konsekwencji:))
| 16:33 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Kiedyś to się grało na betonie w basketa i nikt nie narzekał :) Ale faktycznie, boisko super :)
Kajman
| 06:09 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Znów chłopaki z tatą poszaleli:)
krzara
| 17:51 poniedziałek, 23 lipca 2012 | linkuj Juniorzy rosną.
Za rok w połowie lipca szykuję coś pod Ciebie - sześć-setkę. Zaszczycisz?
| 21:58 niedziela, 22 lipca 2012 | linkuj rojbry w akcji :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emkre