avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Kielce...

Poniedziałek, 23 lipca 2012 · dodano: 24.07.2012 | Komentarze 4

Jaworzno-Olkusz-Wolbrom-Miechów-Pinczów-Chmielnik

Trochę wolnego mi się trafiło,no to śmignąłem w odwiedziny do brata pod Kielcami:)
Fajna traska z sielskimi widokami i wiejskimi zapachami...,tylko nieco dziurawa miejscami.
Wszystko fajnie,ładna pogoda,trochę górek,ale całą drogę miałem mocny przeciwny wiatr,umęczyłem się jak cholera...:(
Jutro powrót,mam nadzieję że wiatr nie zmieni kierunku...

Wjazd do Chmielnika,jeszcze 5km,i już jestem na wiosce...

Heh!-wybudował sobie chatę na wsi, i ma problem z głowy.
Nie zastanawia się gdzie spędzić wolne weekendy,urlop,czy też gdzie wysłać dzieci na wakacje...,a naprawdę ładnie tam:)
Z drugiej strony domek wygląda o wiele okazalej,aby miejscowych za bardzo nie drażnić...:)))
No i tak sobie czasami tu zajeżdżam na rowerku,czasami autem.No troche mogę,w końcu też co nieco mojej pracy tu włożyłem,takiej bardzo specjalistycznej...
-nosiłem pustaki,mieszałem zaprawę,ładowałem do betoniarki,rozwalałem starą chałupę,ciąłem drzewo,prostowałem gwoździe...
:)))))))))

| 07:30 niedziela, 29 lipca 2012 | linkuj He,he...,ja dokładnie do Strojnowa jechałem,taka wiocha popeegierowska...,rany,tam świat zatrzymał się 50 lat temu:))
mrozin
| 20:09 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj Kuźwa Funio ja z Chmielnika pochodzę, jaki ten świat wąski ;)
| 16:22 wtorek, 24 lipca 2012 | linkuj Faktycznie fajny domek, pewnie trochę pracy kosztowała przebudowa, ale warto było :) Dystans przedni :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chwal