avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Się urwało...:(

Środa, 1 sierpnia 2012 · dodano: 01.08.2012 | Komentarze 11

Jaworzno-Bukowno-Chrzanów-Jaworzno

To miał być krótki wypad ,jakieś 100km w spokojnym tempie...
Z przyczyn obiektywnych,musiałem skrócić wycieczkę...:(

Najpierw lewa korba zaczęła nieco chodzić na boki,potem uj...ło się do reszty.Gdybym był nieco dalej od domu,pewnie musiałbym załatwić sobie transport,a tak jakoś dojechałem ,20km kręcąc tylko jedną nogą:)
Ciekawe doświadczenie taka jazda,zwłaszcza że nie było na czym oprzeć lewej nogi,a i pewnie zabawnie to wyglądało.Mnie jednak do śmiechu nie było.W sobotę maraton w Gliwicach,a tu taka historia...
Nowe korby już zamówione,a z tą spróbuję coś załatwić,w końcu jest jeszcze na gwarancji...

| 21:28 sobota, 11 sierpnia 2012 | linkuj To nie łyda,tylko paści ta korba jakaś...
Nawet nie wiem gdzie to badziewie robią(FSA),chętnie wyślę notę dyplomatyczną,wyrażając swoje niezadowolenie z tego produktu...;)
vanhelsing
| 20:19 piątek, 10 sierpnia 2012 | linkuj Masz łyde jak korby łamiesz ;)
| 11:22 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj LOL! :D Kurde, aż mnie ciarki przeszły :)
nemo
| 21:02 sobota, 4 sierpnia 2012 | linkuj Widać że żona dobrze cię karmi. :D
Kajman
| 12:05 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Kurcze, przecież to nowy rower:(
nedvet
| 10:09 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj Funio, zazdrościłem Ci mocnych nóg, ale już mi przeszło :D
| 23:09 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj Ale rozjebunde zrobiłeś! Tej Funio, spójrz troszkę na lewo pod Twoimi rowerami - jakieś 2 kreski uprawiają seks!!!!!
robd
| 20:49 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj Widzę, że powinni Ci przygotować coś specjalnego, na zamówienie.
Ciekawe jak skończy się reklamacja, czy nie skierują Cię na wycięcie mięśni ;)
krzara
| 20:19 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj Miałeś szczęście, że nie na maratonie.
Dobrej pogody w sobotę. Trzymam kciuki za 550.
WuJekG
| 19:35 środa, 1 sierpnia 2012 | linkuj Za mocna noga, wyrywasz wszystko z korzeniami ! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa awiat