avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139447.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Po górkach...:)

Niedziela, 30 września 2012 · dodano: 01.10.2012 | Komentarze 5

Jaworzno-Tresna-Andrychów-Zator-Chrzanów-Jaworzno
Rekreacyjny wypad z Januszem standardową traską przez Żar i Kocierz:)
Spokojne tempo,pogaduchy,liczne postoje,piwko,męskie rozmówki na temat otaczającego nas świata...;)
W drodze powrotnej dołączył do nas jeszcze Van,który niestety nie miał siły z rana zwlec dupy z łóżka...,student i kawaler,ostatnimi czasy czerpie z życia to co najlepsze i to całymi garściami...;)

Jasiek ciśnie na Żar...

...no i wycisnął:)
ładna pogoda,ale na szczycie zimno jak cholera:)

Widoki przednie,nawet Jaworznickie kominy dostrzegliśmy:)

Meteo...

Ten motyw mnie zainspirował...

...,aby dokonać zakupu napoju regeneracyjnego:)
Tradycyjnie,cena rośnie wprost proporcjonalnie,do wysokości:)

Taką fotkę wysłałem Van-owi.Pewnie włąśnie wstał z łóżka ok.11 00:)i postanowił do nas dołączyć,licząc pewnie na darmowego klina...;)

Kolejny postój przed wjazdem na Kocierz i kolejna okazja do uzupełnienia witamin...

Powoli wtaczamy się na Kocierz.Na początku napój regeneracyjny działał mobilizująco,potem było nieco gorzej...;)

Przełęcz Kocierska,chwila przerwy na podziwianie widoków tych z tarasu i tych przy stolikach...;)

Przed Andrychowem dołączył Piotrek.Wyraźnie go suszy i do tego ma światłowstręt...;)

Dalej ciśniemy we trójkę,Piotrek z każdym kilometrem coraz bardziej dochodził do siebie,podnosząc nam tempo...:)

Takie tam wygibasy:)

Krótka przerwa na krótki skok w krzaczki do lasu...,wszyscy mamy ten sam problem;)

W Byczynie się rozstaliśmy,dokonując kolejnego rytualnego nawadniania organizmów...Piotrek wyraźnie zainteresowany moją Meridą.Ja jednak aż taki "nawodniony" nie jestem,aby rozstać się z moją szosą!:))
W dobrych humorach rozjeżdżamy się każdy w swoją stronę.Piotrek na kolejną imprezę,a ja i Janusz do wieczorno-weekendowych przyjemności...;)
Pozdro i do nastepnego!:)

| 17:17 wtorek, 2 października 2012 | linkuj Ten Żar to taki skok w bok, bo na pętli to się chyba nie znajduje :) Piwo mają po tyle samo co w schronisku pod Leskowcem, a to ze 150m będzie wyżej :) Tak czy inaczej: szacuneczek :)
robd
| 16:50 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Ładny dystans wyszedł, fajną pogodę trafiliście.
Nie dziwi, że trzeba było się nawadniać ;)
| 15:32 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Najważniejsze że gardło nie było suche :)
vanhelsing
| 12:13 poniedziałek, 1 października 2012 | linkuj Dotleniłem się chociaż, potem o wiele lepiej już człowiek funkcjonował :) Szkoda, że nie mogłem od rana jechać :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa torzo