avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Salmopol...:)

Niedziela, 21 października 2012 · dodano: 21.10.2012 | Komentarze 8

Jaworzno-Pszczyna-Ustroń-Wisła-przełęcz Salmopol:)-Żywiec-przełęcz Kocierska:)-Zator-Babice-Krzeszowice-Olkusz-Bukowno-Jaworzno

Od dawna potrzebowałem takiego wypadu,bardziej niż czegokolwiek na świecie.Zawsze coś stawało na przeszkodzie,brak czasu,pogoda,zmęczenie dniem codziennym:(
Dzisiaj się udało,było wszystko co trzeba aby poczuć się człowiekiem szczęśliwym,piękna pogoda,świetne widoki,dobre towarzystwo:)

Właściwie to miał byś wypad na Salmopol,ale tak mi się dobrze jechało,że dołożyłem sobie jeszcze Kocierz.Po drodze dostałem jeszcze telefon od Janusza,który postanowił dołączyć do mnie,i dalej razem jeszcze dokręciliśmy kolejna pętelkę:)
To był naprawdę udany dzień!:)

Kilka fotek,jak zwykle wątpliwej jakości;)

Jestem boski!:))-okolice Puszczy Pszczyńskiej

Jezioro Goczałkowickie

Wisła-Malinka,skocznia im. Adasia Małysza:)-należy mu się!:)

Podjazd na Salmopol.Spotkałem kolesia z Jaworzna,który ożenił się w Szczyrku:)
Na szczycie zrobił za fotografa:)

Lansik:)

Tresna nad jeziorem Żywieckim,odbijam w prawo na Kocierz:)

Piękna trasa na Suchą Beskidzką na wprost,innym razem,jadę w lewo:)

O!-tam musze wjechać na Przełęcz Kocierską jak banan pokazuje!:))

Wcześniej jednak standardowy postój na browara...;)

I like it!:))

Na górze masa tzw,"turystów".Przyjechali aby sie najeść w knajpie,popatrzeć na góry i tyle ich aktywności,szybko spadam na dół do Andrychowa:)

Jeszcze szybka fota widoku z góry,dalej na zjeździe nie było okazji,ścigałem sie z kolesiem w Peugeocie...;)

Przed Zatorem spotykam Janusza:)

Do Babic śmigamy z trójka kolesi na szosach z Trzebini:)

Okolice Alwerni,kolejne spore podjazdy.A my sobie focimy...;)

Jak na starszego pana,całkiem nieźle się Jasiek prezentujesz...

...ale ja jeszcze lepiej!:))
Wyginam śmiało ciało...

Krzeszowice,zaraz zrobi się ciemno.
Jesteśmy przygotowani:)

Od Krzeszowic,przez Olkusz do Jaworzna,to już Nocne Manewry:)

W Jaworznie rozstajemy sie,każdy zadowolony:)
Jasiek zrobił ponad setkę po pracy,ja co nieco więcej bez pracy...:)
Wpadam jeszcze po browary na stacje paliw,należy mi się!:)
Dzięki Jasiek za towarzystwo,to był naprawdę udany dzień!:)
Do następnego:)

daniel3ttt
| 18:32 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Fajna trasa, też chce tyle czasu wolnego:)
| 14:42 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Starszy pan -nieżle :) Fajnie się jechało , no i Nedvet nas śledził :)))
vanhelsing
| 13:07 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Kręciliście się niedaleko mnie ;) Spoko dystans jak na październik, jechałbym z Wami gdyby się dało ;)
Kajman
| 09:19 poniedziałek, 22 października 2012 | linkuj Ja pierniczę:)))
Nefre
| 22:13 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Po takim dystansie bym umarła:)))
| 21:46 niedziela, 21 października 2012 | linkuj Hehe, widzę, ze byłeś o cały jeden rzut bananem ode mnie :) Traska budzi szacun! No a pod Kocierzem to miałem dziś te same obrazki: lenistwo, obżarstwo, być może jeszcze pijaństwo, no i pycha. Panie dopomóż :D
jakubiszon
| 20:04 niedziela, 21 października 2012 | linkuj ulala trasa mega!!!! Gratki!!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa staws