avatar Ten blog rowerowy prowadzi funio z miasteczka Jaworzno. Mam przejechane 139242.70 kilometrów w tym 10892.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 27.61 km/h i się wcale nie chwalę.

Zimowo...,z Januszem:)

Niedziela, 28 października 2012 · dodano: 29.10.2012 | Komentarze 9

Telefon to fajny wynalazek,dwa sms-y i już jesteśmy umówieni na pierwszy zimowy wypad tej ...jesieni:)
Do prawdziwej zimy jeszcze daleko,ale powoli cza się przyzwyczajać do mokrych tyłków,przemoczonych stóp,zmarznietych palców,cieknących nosów,ujebanych rowerów...:))

Okolice Trzebini,trochę mokro,ale za to fajna zimowa sceneria:)

Fajna fota leśnej szutrówki,tylko ta gęba...;)

Cytrynówka...,zimno było...;)

A mnie coś żołądek bolał...;)

Na wiosnę pewnie napęd do wymiany,ale o to przecież w tym rowerowaniu chodzi,do wiosny na dobrą pogode czekać nie będziemy:)
Dzięki Jasiek,na trudne warunki zawsze mogę na Ciebie liczyć,a co do tych rozgrzewających napojów...,musimy dokładnie opracować drogę powrotu do domu,z wykluczeniem dróg publicznych...;)
Do następnego:)

| 23:42 środa, 31 października 2012 | linkuj Jasiek to zawodowiec,nie ma to tamto...;)
| 18:29 środa, 31 października 2012 | linkuj Widzę, że rywalizujecie nie tylko na kilometry, ale i na procenty :) ps.Janusz obala małpkę jak profesjonalista :)
vanhelsing
| 21:42 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj A i zawsze coś dobrego postawicie, więc nie sposób odmówić ;P
| 21:02 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Nie ma sprawy Piotrek,u nas zawsze bez ceregieli walimy z gwinta...;)
vanhelsing
| 15:16 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Jeden motywator, żebym wyszedł z Wami na rower - cytrynówka!
| 14:32 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Dobrze było ,a cytrynówka pyszna :)
Nefre
| 13:58 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj U nas jeszcze jesiennie:))))
krzychu60
| 10:40 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Ruski doping wręcz wskazany ,pewnie nieźle grzało

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owduz