Forum JMTB...:(

Sobota, 3 listopada 2012 · dodano: 03.11.2012 | Komentarze 9

Jaworzno

Tytułowe Jaworznickie Forum Rowerowe.Jak ktoś jest chętny pojeździć na rowerze w miłym towarzystwie,to nie tutaj...
W umówionym miejscu i umówionej porze,zjawiła się tylko niezawodna Aniuta,cała reszta "bikerów",siedzi w domu i pierdzi w stołki...:(
Nie pozdrawiam...

Moje "rowerowe libido" całkiem opadło.Tak mnie jak i Ance odechciało się jeździć.Pokręciliśmy się trochę po Ciężkowicach i okolicach,gadając o duperelach,ładne widoki na Beskidy i Tatry,browar,cytrynówka...
Pozdro i do następnego:)

| 18:09 sobota, 10 listopada 2012 | linkuj A wiecie że z fejsem,to zaczyna być powoli tak jak z telewizorem.Jest moda na nieposiadanie w domu tv,jest tyle ciekawszych rzeczy do roboty niż gapienie się w ekran telewizora czy komputera...
| 17:04 piątek, 9 listopada 2012 | linkuj Fejs to dobre źródło informacji. Nie musisz występować tam z imienia i nazwiska
(chociaż fejsk może twierdzić inaczej, sugerując zmianę na prawdziwe:), żeby uniknąć dziwnych zaproszeń od "znajomych", których widziałeś kilka razy na oczy :) Poza tym nie ma nic lepszego niż wesołe fotki codziennie ze stron typu "Skowyrna dupka" czy "Umiarkowanie Męska Szowinistyczna Świnia", hehe.
gizmo201
| 12:24 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Nie istniejesz jak to się mówi, nie ma tam cię to cię nie ma w ogl :D
| 12:20 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Ja to jakiś dziwny jestem,nie mam konta na fejsie...
gizmo201
| 07:44 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Tak to bywa, jak nie napiszesz na fejsie to lipa potem, te dzisiejsze czasy.
| 06:47 niedziela, 4 listopada 2012 | linkuj Sam nie wiem po co to forum,i tak wszyscy umawiają się przez telefon,albo na priv:)
A miejsce spotkań jest wszystkim znane...
daniel3ttt
| 22:02 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Półżartem. Nie rozwiesiłeś po mieście informacji o rowerowaniu. Nie napisałeś na fejsie. Nie napisałeś na blogu. To jak chcesz żeby ludzie dotarli? A może jest jakaś stała pora i miejsce?
| 18:46 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj No pięknie , pięknie :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie