Jaworzno...:)

Wtorek, 6 listopada 2012 · dodano: 06.11.2012 | Komentarze 8

...sprawa do załatwienia:)
A co mi tam,napiszę...,wpadłem na os.Stałe,zorientować się w cenach i ofercie bagażników rowerowych na dach samochodu:)
Dosyć już mam ładowania rowerków do bagażnika,za bardzo ogranicza możliwości samochodu,nie można rozłożyć przednich siedzeń,przespać się,albo coś...;)
W najtańszej ofercie,można się zmieścić w 4 setkach,zobaczy się:)
Będę jednak musiał zapamiętać,że z rowerem na dachu,nie wjeżdża się do garażu,już kiedyś mi się tak zdarzyło...

Pogoda niezła,terenu jednak nie polecam:(

| 16:58 piątek, 9 listopada 2012 | linkuj Hmm, ja tam póki co nie widzę sensu w kupnie bagażnika dachowego. Chyba jednak pierwsze rozglądnę się za autem, hehe.
| 06:12 czwartek, 8 listopada 2012 | linkuj To prawda...,Ale na cholerę mi duże auto do codziennego użytkowania:)

nedvet
| 22:21 środa, 7 listopada 2012 | linkuj Bo trzeba mieć odpowiednie auto do wożenia bicyklów :)
przemek1995
| 20:47 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Ja mam 2 bagażniki na dach używane z giełdy za 50 zł :P hehehe
| 20:17 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Fajna rzecz taki bagaj do rowerów.
noibasta
| 19:05 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Na uchwytach nie oszczędzaj :)
lukasz78
| 16:59 wtorek, 6 listopada 2012 | linkuj Brr, ale błocko...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa esiet