Relaks...:)

Piątek, 16 listopada 2012 · dodano: 16.11.2012 | Komentarze 4

Terenowo po okolicznych lasach przed pracą:)
Fajna sprawa z tym nocnym przymrozkiem,wreszcie nie ma błota,pogoda świetna,słońce przygrzewa aż miło,ja niestety muszę do pracy...

Chwila przerwy w lesie,mały browarek...,sprawdziłem wreszcie co potrafi mój aparat 5.0 mega pixel w telefonie Nokia X2-00 :))

Normalnie:)

Skala szarości:)

Sepia:)

Negatyw:)))
he,he...,następnym razem poedytuję sobie fotki,ramki,deformacje,tekst i takie tam...;)

| 23:50 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj Nie znam się kurde na tych aparatach,ale wydaje mi się że jak na "telefoniczne" foty,całkiem nieźle wychodzi:)
Faktycznie,ostatnia fota fajnie wyszła,popatrzcie na ten cień rowera...
| 21:55 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj ostatnia wyszła jak z Czarnobyla :-)
| 18:01 piątek, 16 listopada 2012 | linkuj Nokie mają lipne aparaty :( Ale grunt, że jakaś fotka zdobi bloga no i w nogach trochę kaemów jest :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa esiez